does anybody understand that i'm in love, and i think i found the real thing?

Kommentarer
Julia

Jag hatar att duscha, tycker också det är jobbigt och tråkigt och jag är inte ens gravid ;)

Håret är fan värst, det tvättar jag kanske var 5-6e dag. Hatar att det blir så obehagligt när det är blött, det tar hundra år innan det torkar och jag tappar jämt typ en miljon hårstrån vaaarje gång fastän jag alltid försöker "borsta ur" alla lösa strån innan jag går in i duschen. Haha..

2012-01-25 » 19:13:13 BLOGG: http://juliaberg.se
Hannele - mamma till två prinsar

Yep! Det problemet har jag haft 2 ggr :D urk! Det är faktiskt drygt, man blir ju för fan anfådd att ens stå i dushcen och försöka raka på såna ställen som det itne går att raka på förtillfället xD



Men jag hade sånt lyx i bägge graviditeterna att när jag rakade mig en gång så höll det len och fräsch i flera dagar utan att jag behövde göra någe åt det ;K kanske för mkt info, sorry x)=

2012-01-25 » 19:32:53 BLOGG: http://dinmammakanvara.bloggplatsen.se
Erika

Åh jag hatar verkligen också att duscha "/

2012-01-25 » 19:51:53
Spanienfrugan

Hehe, jag är likadan. Tycker inte heller att duscha är sådär megakul, men det brukar ju kännas bra när man fått det gjort ;) Vad definierat rund magen har blivit nu. Fin! Det har säkert min också...men man ser det lättare på andra tycker jag.

2012-01-25 » 19:59:55 BLOGG: http://spanienfrugan.blogg.se/
Cattis

Ååh så fin din mage är! :) Jätte mysig ser den ut.. rund och härlig :)

2012-01-25 » 21:29:14
Hanna - Utanlikhet

Vart jobbar han? :)



Och du, det finns ingenting att klaga på! JAG TYCKER ATT DU ÄR SKITSNYGG vare sig du känner dig som något annat eller inte. Du får ursäkta mig om jag tolkade det hela fel men antar att det där med tigrarna har något med bristningar att göra? Jag har alltid vuxit mycket fortare än jag borde och har därför gott om dessa rosa streck. Inte alltför roligt kanske, men jag hörde på radion att några killar tyckte att det är huuuur fint som helst! SÅ nja, man får väl tacka och ta emot då ;)

2012-01-26 » 00:14:13 BLOGG: http://utanlikhet.blogg.se/
Elin- med bebis i magen

Sen man blev gravid är det fruktansvärt jobbigt att duscha ;D..Och raka sig är totalt omöjligt nästan.

och alltid råkar man tappa schampoflaskan eller något på golvet bara för att man inte kan böja sig och ta upp den utan att bli blåröd i ansiktet ;P

och att torka sig om fötter och ben när man är höggravid ska vi inte ens prata om. Man gruvar sig varje gång man ska in i duschen.

2012-01-26 » 12:36:30 BLOGG: http://elinvestlund.blogg.se/
Michaela

Mitt hår på benen slutade nästan helt att växa när jag blev gravid. Jag är snart färdig med graviditeten och har rakat benen en gång haha =)

Man är ju inte så tuff med rakhyveln i handen för att försöka raka sig mellan benen! Jag har verkligen ingen aning om vad jag håller på med och försöker göra det lite "på känn". Livsfarligt ju haha

2012-01-26 » 13:58:17 BLOGG: http://youneedahero.blogg.se/
emma

Hejsan :) jag driver en blogg som handlar om det mesta som har med skönhet att göra, för tillfället har jag en frågestund man kan fråga grejjer om både mig, skönhet och saker man vill att jag ska göra/skriva i bloggen!

Skulle bli jätteglad om du ville titta in och ställa en fråga, annars så ha en bra dag! kram :)

http://makeupisglam.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment

2012-01-26 » 17:14:56 BLOGG: http://makeupisglam.blogg.se/
jennifer

hahaha va skönt att det är någon mer än jag som nojar över att duscha.. ska typ sluta raka mig överallt. (eller..ne) Jag ser u ingenting! Riktigt läskigt att raka både ben och annat i blindo! Blöder i princip varje gång för att jag skär mig.. hujeda! Men det får man stå ut med i några månader kvar ;) vi kan hålla ut??

2012-01-26 » 18:53:23 BLOGG: http://jennifermedj.blogg.se/
Mia

Håller med dig att det är jobbigt att duscha nu under graviditeten! Värsta är att vi har badkar, tar ju nästan ett år att komma ur badkaret haha och är "bara" i vecka 26. Undrar lite hur det kommer gå när man är ännu större :P Sen måste jag skriva att jag gillar din blogg! Du skriver väldigt fint, ha det så bra!

2012-01-27 » 01:38:14
Tjockisa

Känner igen mig helt, är i vecka 26 och har ingen aning om hur busken ser ut nu... Gjorde en insats på ben m.m. vid nyår och fick gruvlig foglossning i flera dagar efter den akrobatiken :/ Kommer se ut som en grottmänniska till våren...

2012-01-27 » 19:51:26

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0