Jag vill vara någons lyckorus.

Kommentarer
Bell-Eve

I flera år har jag satt andra människor famför mitt eget mående. Jag har otroligt svårt för att säga nej och finns i stort sett alltid där för andra. Det här är för att jag har förlorat någon jag älskar en gång i tiden och vet med mig vilken ångest jag skulle få av att tänka på mig själv en gång och hoppa över att göra vad någon nu bett mig göra, om denne någon skulle vara borta imorgon.



Det är ett helvete att hela tiden gå och vara rädd.



Vad jag menar är att det är självklart att du ska tänka på dina nära och kära, men du måste även se till dig själv. Inte för att jag lever som jag lär, men att ge råd är jag bra på. Bara lite sämre på att följa dem =p.



Jag hoppas verkligen att du får skänka "inte vem som helst" ett lyckorus snart!

2011-03-16 » 10:36:00 BLOGG: http://belleve.blogg.se/
Behnaz

fin blogg!

fina bilder med!

2011-03-16 » 14:17:19 BLOGG: http://birdseye.blogg.se/
atea

det är svårt att definiera lycka, men jag tycker att du gjorde det jäkligt bra :)

2011-03-16 » 20:37:05 BLOGG: http://finest.se/atea
Mr-mystery

Dom finns där ute, dom som du kan glädja om du vill. Det kanske kan vara någon vän du inte pratat med på länge.

En varm hand och ett leende kan skänka så otroligt med lycka, för den som är ensam kan så lite betyda så mycket.



För du är en otroligt fin och glädjespridande tjej.

Se dig om, jag lovar att dom finns där.

2011-03-20 » 15:09:49

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0