Öppet brev till allmänheten (skämtåsido)

Kommentarer
stephanie

Du kanske borde kolla upp dina källor också. jag har bättre saker för mig om dagarna än att prata skit om dig till höger och vänster. Jag vet inte om jag kan hålla med om att min kommentar var ett påhopp. ifrågasatte mest varför du tog bort bloggen om du står för dina åsikter. och sen är det ju sant att komvux finns..det var bara ett skitbra tips. Jag har aldrig kommenterat i din blogg att du är falsk osv. du har precis skrivit en hel blogg om hur falsk jag är och att jag snackar bakom din rygg hela tiden. är inte det ganska mycket värre än att skriva en kommentar som du inte ens godkände?

En ära iaf, tack för bloggen och lycka till med

allt..och som sagt, ett ord; komvux.

2011-08-02 » 11:27:33
M

Strunta i sånna där puckon!! Det kommer alltid finnas människor som beter sig sådär och största annledningen är alltid avundsjuka.

Om det är utseende, vänner, liv eller vad det är är så är dom soti på nått du har och dom inte. Människor utan självförtroende tycker jag det låter som som måste jacka på andra. Har aldrig förstått varför folk som inte gillt va dom läser ändå fortsätter komma tillbaka men allt man kan säga är väl... Tjejer....

Kram på dig!!!!

2011-08-02 » 12:15:40
dalberg

2011-08-02 » 12:57:54
Dalberg

Hjärtat, vännen. Släpp det, med eller utan förklaring, de människorna är inte värda din energi. Så enkelt är det, du är en fin människa och vi som tycker om dig vet om det, det är det enda som räknas<3

2011-08-02 » 13:00:35
nellan

Tjena Sara. du den där S verkar ju vara ett jävla praktsvin.

Jag tycker du ska skita i såna loosers. Du ÄR en bra tjej å en bra kompis,de enda jag har hört om dig är såååå bra saker från en viss Mamma E :) you know ;)



Dessutom fatta jag precis va du mena med hela den Norge grejen. Sncka om att folk gör en höna av en fjäder. Bruden borde jobba på Aftonbladet för fan!

2011-08-02 » 19:35:34 BLOGG: http://nellansnews.blogspot.com
stephanie

Ja alltså..nu när ni säger det..jag ÄR ju ett prak tsvin och jag borde skämmas för att jag uttryckte en åsikt i en väldigt offentlig blogg. en åsikt som var en fråga och ett förslag som slutade i en hel blogg som hoppade på mig och min person helt utan vettiga grunder. jag ber om ursäkt, verkligen

förlåt.

2011-08-02 » 20:41:30
MIA med H

Lägg inte tid på att skriva om människor som denna Stephanie, uppenbarligen har denna inte lagt dig bakom sig om hon måste gå in och läsa&kommentera. Jag ber inte dig att genom detta visa att du glömt henne, utan låt henne istället veta att hon numera står bakom, tillhör det förflutna. Vänner som hugger bakom ryggen är inte vänner!

Och angående Norgeinlägget, tråkigt att du verkar ha känt dig manad att ta bort det. Jag tyckte att det du skrev var vettigt och höll med dig till hundra.

Kram!

2011-08-03 » 00:38:29
H

Väx upp nu. Det är ju dagisnivå att sitta på en jäkla blogg och berätta hur mycket man ogillar varann. Sluta istället att bry er om varann, prata inte och lev era liv. Detta blir ju nästan lite patetiskt! OM ni nu hatar varann så varför ringer ni inte upp varann och gör klart för varann vart ni står? Och dra ett sträck över det. Gå vidare i livet!

2011-08-03 » 10:17:51
A

Hej sara, du och s verkar inte riktigt vara "bästa kompisar" och ser nu att du har blivit sårad. Men det ger dig ingen rätt att hänga ut någon sådär i en blogg. Du kan iaf välja om du vill godkänna hennes kommentarer eller inte. Men hon kan inte välja att ta bort ditt inlägg. Om hon har nu behandlat dig så illa ska inte du vara en "bättre människa" och ingorera? Eller fixa fram hennes nummer och prata med henne, som vuxna människor gör. Det ska nog inte vara så svårt eftersom det stod i i din blogg att ni hade varit vänner förut.

Så det är mycket bättre än hänga ut någon offentligt. Jag hoppas du inte har missförståt mig;)



P.S du får gärna godkänna min kommentar,

2011-08-04 » 18:59:05

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0