Thats when i realize...

Kommentarer
Maria

Jag är exakt likadan. Vissa dagar kan jag ändå känna lite självkänsla och vet med mig att jag minst är lika duktig som någon annan och att det faktiskt finns folk som är avundsjuka på mig för något. Men sen kommer den där jätte mörka dagen då allt är skit. Och inget får mig att inse att jag är bra !

2010-03-03 » 12:22:03 BLOGG: http://magmar.blogg.se/
Martina

Jag är precis likadan! Vissa dagar kan jag bli riktigt förvånad över att jag verkligen tycker jag är söt och inte ser fet ut (jag vet jag är inte fet, men jag tycker det i snitt varannan dag i alla fall!), medan andra dagar (som idag) då jag går runt och tänker vilken dum idiot jag är, ångrar allt roligt jag någonsin haft osv. Det värsta med mig är ju just att jag ångrar sånt jag tycker har varit roligt, eftersom jag inte förtjänar det. Ja och så får jag dåligt samvete över det också. Alltså att jag haft roligt? Får du också dåligt samvete över allt?

usch för sådana här tankar, men vi är åtminstone 2 stycken som tänker så!



Tänk om man bara kunde stänga av sin hjärna och kasta ut alla dumma tankar?

2010-03-03 » 12:53:19 BLOGG: http://attdansa.blogg.se/
Joanna

Auw, älskar den bilden!! Älskar dock inte filmen haha ;)

2010-03-03 » 13:39:31 BLOGG: http://jnisula.blogg.se/
Mamsen!

Har du aldrig tänkt tanken att det ALLTID finns någon som gör saker sämre än du?

Man kan ALDRIG vara som andra tycker man ska vara för alla tycker olika.(Se bara va du tycker om mig.Jag duger trots att du kanske skulle se mig på ett annat sätt.)

Kom ihåg: Gör man bara det bästa man förmår så har man kommit en bra bit på väg.

2010-03-03 » 14:28:03
Lisa ^^

Jag tänker faktiskt likadant, men jag påminner mig själv också om att vi alla är olika och jag gör ett val att acceptera mig själv istället för att gräva ned mig. Det tog mig ett tag att lyckas komma dit, men man mår verkligen så mycket bättre om man lär sig att tycka om sig själv. Man kommer aldrig sluta jämföra sig med andra helt och hållet, men så länge man har accdepterat sig själv har man egentligen inget att oroa sig över.



Försök att tycka om dig själv -- du är värd det på alla plan. Du ska inte behöva oroa dig över att andra inte tycker om dig för den du är utan att ha någon baktanke.

2010-03-03 » 16:29:35 BLOGG: http://liisiish.blogg.se/
tezz & Ellen

jag tycker du är så underbar och så väldigt fin och vacker !

du verkar ha en helt underbar personlighet !

jag skulle vara stolt över att få vara som du, du har gått igenom väldigt mkt och klarat det !

du är en jättefin människa på alla sätt och vis !!

2010-03-03 » 20:06:20 BLOGG: http://tezz87.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0