Den jag var då är inte den jag är nu.

Kommentarer
mmautildah

Oerhört fin blogg!:)

2010-03-18 » 20:03:17 BLOGG: http://mmautildah.blogg.se/
Lisa ^^

Jag har så svårt att förstå att du tänker såhär om dig själv. Det handlar inte om att jag fått den uppfattningen om dig -- det handlar om att du är riktigt smart och insiktsfull. Du är även en av de starkaste personerna jag känner till och du förtjänar mer än att känna att du har dåligt självförtroende.



Tro mig, du är allt annat än misslyckad och du kommer att lyckas med dina drömmar.

Kram på dig!! <3

2010-03-19 » 18:16:51 BLOGG: http://[email protected]
Anonym

första gången jag kom in på din blogg, och tycker du är väldigt duktig på att skriva och nå fram med det du skriver. Tycker du borde skicka in krönikor till tidningar, kanske en bra start för att bli journalist=) Lycka till med dina drömmar och framtiden.

2010-03-29 » 22:16:30

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0