kan jag vara som du i min önskevärld.

Kommentarer
Jessica

Du kan om du vill stumpan! DU måste samla all din viljestyrka du har i din kropp och använda den till att vända alla dina negativa tankar, till de så väldigt så positiva och ljusa tankarna du behöver<3

2010-12-29 » 18:05:36
Lisa

Det var verkligen fint skrivet!



Jag gick faktiskt runt med samma typ av tankar för några år sedan, och det är rätt otroligt att du kan beskriva känslan på ett sorgset, men samtidigt på ett vackert sätt. Samtidigt blir jag lite ledsen då man inte kan beskriva den känslan på det sättet om man inte känner till den alltför väl.



Jag hoppas att du vet hur stark du faktiskt är, och att det är den styrkan jag beundrar mest hos dig; det är även en styrka jag själv önskar att jag hade, även om det bara skulle vara en bråkdel av den. Du har varit med om så mycket, och att du kan blotta dig själv på det sätt du gör... Som jag sade; det är beundrasvärt, så försök att inte underskatta dig själv!

2010-12-29 » 19:24:03 BLOGG: http://liisiish.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0