Älskade, fina, fantastiska barn.

Kommentarer
Linnéa

Usch, jag mår så dåligt av att se denna film. Jag jobbar som lärare och jag ser så mycket som jag önskar att jag slapp se men det är mitt jobb att se till att dessa barn får hjälp. Jag skall banne se till att hela min skola ser den här videon. Kram på dig för att du la upp den på din blogg =)

2010-12-09 » 11:11:03 BLOGG: http://linneawass.blogg.se/
Jonna

Tack så mycket! :)

Måste säga att du har en väldigt fin blogg och att just det här inlägget är lika hemskt som det är viktigt att ta upp! Man önskar verkligen att man kunde göra mer än vad man kan, men många bäckar små och ju fler som vågar ta upp det här, desto mer kan det ju förhindras! :)

2010-12-09 » 12:24:49 BLOGG: http://jonnali.blogg.se/
.

Du säger att du vill hjälpa någon. Jag tror att du kan vara ganska säker på att du har hjälp flera stycken. Dina ord gör mer än vad du tror. Jag blev slagen när jag var mindre. Av dina ord blir man peppar till att fortsätta.

2010-12-14 » 00:01:22

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0