Tilt-test!

Kommentarer
Jessica

Lycka till stumpan, jag vet att det kommer att gå bra!

<3

2010-08-30 » 11:23:59
Jossan

Stackare :/ men oroa dig inte, det kommer gå bra!

Stor kram till dig

2010-08-30 » 12:30:57
Hanna

Gud va läskigt :o Hur lång tid komer det totalt ta? Lycka till!

2010-08-30 » 15:31:54 BLOGG: http://jarlegaard.blogg.se/
Amanda Holmqvist

Måste säga att jag tycker riktigt synd om dig,

2010-08-30 » 19:06:18 BLOGG: http://www.amandas.nu
Andrea

Hej Sara! Jag har levt med ångest och panikångest under större delen av mitt liv och har ibland misstagit smärtorna och huggen i bröstet för fel på mitt hjärta, när det i själva verket är ångest. Ångest och rädsla kan påverka vårt fysiska välmående på sätt som man aldrig kunde tro! Jag hade en god vän som också mådde otroligt dåligt av olika anledningar, och hela hennes vänstra sida av kroppen och ansiktet kunde domna bort och paralyseras, men läkarna hittade aldrig någon förklaring. Hon var helt frisk! Oroa dig inte för ditt hjärta, jag kan nästan helt garantera dig att det är ångest och rädsla som simulerar smärtan och hjärtklappningarna! Krya på dig!

2010-08-31 » 07:45:28
bella

jag har också problem med att jag svimmar och har gjort 24 timmars Ekg test. Men den visade inget (frlutom att mitt hjärta hoppar över slag ibland, men dom trodde inte det var därför) så nu håller dom på att undersöka om det är något fel med hjärnan ._. riktigt läskigt, speciellt när dom inte vet vad det är. Börjar ibland skaka när jag svimmar, epelepsi typ. skitläskigt ;s

2010-09-06 » 23:49:16 BLOGG: http://bellisen.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0