Dreams are made to be dreamed.

Kommentarer
Kevin

Tycker att du ska kolla upp lite vad du behöver göra för att bli det där. Jag och dina vänner vet hur bra du är på att skriva. Så jag hoppas att din dröm går i uppfyllelse. Det känns som en mycket bra dröm som samtidigt inte är omöjlig :) Jag stöttar dig och det hoppas jag att du vet.

2009-11-02 » 22:04:55
Mamsen!

Håller med på det Kevin skriver. Du borde verkligen kontakta nån tidning....Du kan ju alltid börja med en mindre. Kanske nån som tonåringar läser eftersom jag tror du har mycket att "vägleda" dom om. KRAM!

2009-11-03 » 10:31:54
Bögjävel

Tack jag vet :D

2009-11-03 » 14:49:18 BLOGG: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Anonym

Min dröm är att bli sångerska, och skriva mina egna låtar,och fortfarande vara en ödmjuk person som bryr sig om alla fans, göra en massa saker som att skänka pengar till sjuka och fattiga människor, men samtidigt vara en sångerska, en artist och förmedla någonting med mina låtar som ingen annan kan göra, på mitt alldeles egna sätt.

2009-11-03 » 22:33:42 BLOGG: http://bikisen.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0