How could you be so heartless?

Kommentarer
BAACKONTRACK

fina bilder :D



glöm inte - följer du min blogg så följer jag din! så enkelt är det :D

2009-02-10 » 08:16:48 BLOGG: http://baackontrack.blogg.se/
elin

jag kan inte säga haha.. fyan..går knappt att skriva SLIDAN...på bb sa de tvätta slidan hit o dit bla bla...fyfan.jag dog nästan...det är min bebis de pratar om liksom. nej usch.



mobbing är det värsta som finns, och att frysa ut någon o blickar sårar nog mer än ord i bland :(

en tjej klagade alltid på mina tänder sa att dom va fula för dom var SÅ RAKA..jag tog åt mej såklart.o blev jätteledsen o började skämmas över mina tänder..men nu tycer jag att dom är jättefina ...o jag antar att hon var avundsjuk..då jag aldrig haft nån tandställning eller så..o det hade hon . nu var det ju inte sån "mobbning" eller så..men ändå :(



2009-02-10 » 09:42:34 BLOGG: http://jelinne.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0