Jag behöver era svar och åsikter.

Kommentarer
Nicole

Såg programmet inatt och jag måste säga att jag står helt handfallen mot hur stackarna blivit behandlade. Och kvinnan som babblade om "porrfilmen" gjorde mig tokig, var tusan går gränsen för porr enligt henne kan man ju fråga sig.

Alltför ofta socialtjänsten inte lägger sig i och försöker låta bli att gå över gränser men här har dom utan något större grund i princip varit ute efter att förstöra en hel familj. Blir så arg av det!



Chokladpåläggen däremot tror jag faktiskt bara finns i skåne för att det kommer över dit från danmark om jag inte minns helt fel. Synd att du skrev ditt inlägg nu, hade ett paket för några veckor sen som mor min hade tagit med sig hem efter en danmarkstur.



Och du..tror inte du behöver oroa dig angående den lille, läkararna nu förtiden har jag iofs inte mycket tillit för men det låter rimligt att den lille kan skava emot något och därför blöder du. Nu har jag inte varit med om sånt själv men har varit med om saker som verkligen har visat hur sköra våra slemhinnor är där nere så det är nog väldigt troligt att det bara är något sådant.



kram!

2011-11-03 » 14:48:22 BLOGG: http://aelman.blogg.se/
Sandra

Det beror ju på vad blödningarna beror på. En tjej jag känner hade blödningar pga. att moderkakan satt för långt ner. Så hennes blödningar var helt ofarliga och inget som påverkade bebisen. Sitter det för långt ner och den inte växer upptåt sen med magen, så kan man bli tvungen att göra kejsarsnitt. Men oftast brukar moderkakan växa upp tillsammans med magen och bebisen. Hur som helst är det inte farligt för bebisen iallafall. Men det måste ju vara hemskt jobbigt med en massa blödningar som skrämmer en helatiden... :/

2011-11-03 » 15:53:21
Gaymasen

3. Jag hatar folk som röker och är gravida. Det är nonchalant.



4. Hoppas det inte är något allvarligt men det är det ju säkert inte om de skickade hem dig. :-)



2. Danskar och skåningar är konstiga.



Argentina you say.. Ja. Får se. På tisdag avslöjar jag. ;-)

2011-11-03 » 16:31:59 BLOGG: http://gaymasen.se
Julia

Påläggschoklad, är inte det något påhitt som bara finns nere i skåne? :P Jag bor uppe i Sundsvall och här finns det inte någonstans. :)

2011-11-03 » 18:21:44 BLOGG: http://cholia91.blogg.se/
Linnea

Jag blödde aldrig, men har haft vänner dom blödde i 9 månader & ut kom friska barn. Vissa blöder bara, oförklarligt! :)

2011-11-03 » 21:48:15 BLOGG: http://emmalinneastorm.blogg.se/
Anonym

2011-11-03 » 23:00:59
Anonym

tror inte ett skit på att det är värre att sluta att röka än att fortsätta. För varje cigarett man röker får barnet i sig 2. Plus att de barnen oftast än både mindre och kan födas med infektioner.. För att inte tala om plötslig spädbarnsdöd! Nej, usch! Barn och cigaretter är BIG NO för mig :)

2011-11-03 » 23:03:41
Carro

Jag har hört att vissa fått rekomenderat att fortsätta röka för att det inte är nyttigt med avvänjning under tiden man är gravid, det blir stressande för en själv och då även för barnet. Men jag vet inte.. Själv skulle jag aldrig röka om jag var gravid även om jag rökte innan. Man får nog gå på vad man själv anser känns bäst.

2011-11-04 » 10:09:01 BLOGG: http://jisses.blogg.se/
Martina

Hm läste en av de tidigare kommentarerna om låg moderkaka och det kan nog förklara mina blödningar, fick göra ett extra ul för att titta så den glidit upp, låter faktiskt som det kan va fallet för dig med, och då kan ja lugna dig med att den åker upp hos typ alla:) att jag inte tänkt på det sambandet tidigare:/ superfina namn:) vad spännande vad det är för liten parvel:):)

2011-11-06 » 00:37:10 BLOGG: http://martinaolofsson.blogg.se/
Annemie

En i min klass blev rekomenderad av barnmorskan att dra ner på ciggartterna men inte sluta helt. För hon rökte hel del och skulle hon sluta helt skulle det tydligen påverka barnet alltför mycket på ett neagtivt sätt.

2011-11-11 » 09:15:20 BLOGG: http://miesvensson.blogg.se/
Emelie

Hej. Jag blödde flera gånger under graviditeten, fick göra många ultraljud. Men ut kom en frisk liten flicka om idag är ett år och fortfarande lika frisk.

Men förstår din oro, varje gång det händer tror man att något är fel.

2011-11-30 » 07:52:18 BLOGG: http://emsip.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0