Som JAG vill ha det.

Kommentarer
Elin

Hej Sara!
Jag har aldrig kommenterat din blogg eller liknande förut. Men känner att det är dags nu. Fortsätt blogga som du gör! Jag älskar att läsa din blogg, om inte mer nu sen finaste Lowa kom till världen. Har läst den i ca 2 år och beundrar dig för hur du tar dig till allt och hur öppen du ändå kan vara!

Jag har inga barn själv eller så, men att läsa om er otroligt fina, söta underbara dotter är så kul. Och en blogg är väl till för att handla om ens liv? Jag säger bara skit i de tråkmånsar som tycker att DU har blivit tråkig. De som är tråkiga i detta fallet är ju DOM som kommenterar om detta på det sättet.

Hoppas du fortsätter att blogga som du gör - jag gillar det!!

Svar: Tack snälla du för din fina kommentar.
None None

2013-01-17 » 08:45:18

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0