En liten fundering.

Kommentarer
Mamsen!

Älskar ditt sätt att kunna uttrycka dig och ett utomordentligt bra sätt att följa den fina familjen i vardagen.

2013-04-05 » 14:15:54
Sara - Mamma till Elvin

Jag läser! :)

2013-04-05 » 14:45:51 BLOGG: http://www.frookensara.blogg.se
Sandra

Hej! Jag heter Sandra, är 20 år och jag följde din blogg runt 2010 har jag för mig.. Sedan hittade jag tillbaka till dig för någon vecka sen och tyckte det var himla roligt att du fått barn, vilket jag inte visste alls. Jag ska själv få mitt första barn nu, som är beräknat i början av augusti, så läser ganska mycket bloggar som är gravida / har barn just nu. Tycker du skriver på ett intressant sett som gör att man vill läsa mer och "lära känna dig" och din vardag :) Du verkar vara en himla härlig tjej och din dotter är ju supersöt!

Men jag håller med dig där.. Att folk är bra på att kommentera när de tycker man gör något fel. Men annars så bara läser man. Jag känner själv att jag är dålig på att visa fotspår efter mig, men försöker att bli bättre på det! För känner väl lite själv också att det är lite tråkigt när man skriver inlägg efter inlägg men ingen kommenterar något, men man vet att de återkommer var och varannan dag.

Hoppas du får lite mer svar på vilka dina läsare är så du slipper lösenskydda :) Ha det bra! Kram

2013-04-05 » 14:45:53 BLOGG: http://heejsandraa.blogg.se/
Anonym

Jag läser i stort sett varje dag :)
Tycker du har en supersöt dotter verkligen OCH att du verkar vara en toppenmamma!!!!
Är dock dålig på att kommentera då jag inte vet vad jag ska skriva, hehe.

2013-04-05 » 14:51:40
Saragunmarie

Jag läser, men är dålig på att kommentera. Förut kommenterade jag ju en del, men det har liksom lämnat nu. Jag ska skärpa mig :)

2013-04-05 » 14:52:04 BLOGG: http://fames.se/saragunmarie/
Mia

Jag förstår inte varför man ska läsa en blogg bara för att bli irriterad. Lika bra att strunta i att läsa i så fall och lägga energi på något annat.

Jag är i alla fall en 18-årig tjej från norrland och jag läser din blogg för att jag gillar den. Vet inte varför jag har fastnat för just din blogg.

2013-04-05 » 14:55:39
Anna Lönnberg

Första gången jag är in och läser din blogg Sara, men jag förstår din känsla. Och det där med att du fått en nedlåtande kommentar... Skit i det! Vad vet andra egentligen? Fast det är ju klart att det är svårt att inte ta åt sig.. Men, heja heja säger jag, du är bra! :) Kram

2013-04-05 » 14:59:04
Nanna

Klart jag följer dig! :)

2013-04-05 » 15:10:16 BLOGG: http://nannacecilia.blogg.se
m

för att det är intressant, kul att följa hur Lovis växer osv :)

2013-04-05 » 15:21:12
Charlotte

Jag är en 30-årig mamma från Sthlm som har en pojke på 9 mån. Ramlade in på din blogg via föräldrarliv (tror jag?) när vi båda var gravida. Jag tycker du verkar vara en suverän mamma och jag älskar att du är uppriktig! Därför fortsätter jag att läsa! Förstår inte alls vad som är provocerande med det du skriver och jag kan garantera att dumma kommentarer alltid bottnar i avundsjuka!
Anledning att jag inte kommenterat tidigare är helt enkelt eftersom vi inte känner varandra, men om du vill ha kommentarer så ska jag bli bättre på att kommentera!
Ta hand om dig och din fina dotter!

2013-04-05 » 15:25:01
Emelie

Hej sara, jag läser din blogg dagligen för jag tycker att du skriver om intressanta saker, är roligt att läsa hur det utvecklas för dig och lovis. Tycker du är en jätte duktig mamma! :) till dom som elaka handlar det bara om avundsjuka. //emelie från croupier kursen i Avesta ;)

2013-04-05 » 15:30:37 BLOGG: http://taas.blogg.se
Mathilda

Hej!
Jag läser din blogg i princip varje dag, och har gjort det ändå sen jag hittade din blogg första gången förra året, innan lova ens var född. Jag kommer inte exakt ihåg hur jag hittade just din blogg, men tyckte att den va väldigt intressant och rolig att läsa. Älskar dina bilder på båda lova och allting annat såsom hemmet ibland osv. Jag är en ensamstående mamma till en son på 9 månader och tycker det är roligt att läsa andras bloggar som har barn i ungefär samma ålder! Tack för en superbra blogg Sara!

2013-04-05 » 15:56:35
Linnea

Hittade dig på familjeliv, vi var med i samma gravidtråd och din tjej är 1-2 veckor äldre än min kille. Jag tycker att det är kul att följa din tjej och se var hon ligger i utvecklingen och få lite tips som ibland hjälper mig i vardagen som föräldraledig. Har inga kompisar med precis lika gamla barn. Skulle läsa mer om hennes utveckling / vad ni gör på dagarna / hur man roar en bebis bäst enligt dig mm. Fortsätt skriv, det är kul att följa dig!

2013-04-05 » 15:59:43
tezz

hejhopp!
jag har ju följt dig i evigheter känns det som, innan du fick Lowa!!
jag försöker att kommentera men ibland finns helt enkelt inte tiden med 2 barn!!
jag tycker iaf att du verkar göra ett mkt bra jobb med Lovis!!
ni är superfina!
massa kramar och trevlig helg!

2013-04-05 » 16:02:56 BLOGG: http://tezz87.blogg.se
Sara Nygren [FOTO&VARDAG]

Hej Sara här!:)
Jag började följa din blogg då du var så uppmuntrande och peppande under den tid jag mådde som sämst och skrev om det på min blogg. Det är ju några år sedan så under den här tiden så har jag lärt känna en del av dig som jag gillar riktigt mycket och tycker det är spännande och kul och läsa och se bilder om ditt liv, ditt hus och din underbara familj! Det känns som vi är internetvänner eller vad man ska säga.
Skriv om vad du vill på din blogg för det är iallfall det jag vill läsa. Det finns inget tråkigare än bloggare som skriver inlägg endast för att göra läsarna nöjda och inte en själv. Kämpa på! Kram:)

2013-04-05 » 16:15:26 BLOGG: http://saaera.blogg.se
Julia

Jag har, som du kanske redan vet, följt din blogg sedan du var gravid. Eftersom det bara skiljer två veckor mellan våra barn så har jag hängt kvar :)

2013-04-05 » 16:16:56 BLOGG: http://cholia91.blogg.se
Johanna

Hittade hit via facebook gruppen. Var även med på barnvagnsträningen i sifferbo. Brukar titta in lite då och då. Tycker att det är kul att läsa eftersom axel är också född -12.
Hemskt dålig på att kommentera... Tycker det är rolig läsning!

2013-04-05 » 16:22:04
Min hälsa

Jag trillade in på din blogg för något år sen, och sen dess har jag fortsatt läsa. Jag läser för att jag tycker du har en mysig blogg också har du ju en riktigt söt dotter som det är roligt att följa i hennes utveckling. Jag själv är 23 år, singel, jobbar i butik och kommer från Norrbotten! :)

2013-04-05 » 16:45:17 BLOGG: http://atta.blogg.se
Utanlikhet - Inte som alla andra

Åh, jag har läst den här bloggen i flera år sammanlagt, men jag tappade bort dig en period. Jag läser för att jag tycker om hur du tänker och skriver! Det är lite svårare för mig att relatera till dina inlägg som mamma då jag inte har samma erfarenheter, men det betyder absolut inte att jag gillar din blogg mindre för det! Läser den alltid, men har kanske inte ständigt något att säga. Keep it up, snygging! Jag vill läsa.

2013-04-05 » 16:55:33 BLOGG: http://utanlikhet.blogg.se/
Bell

Jag läser din blogg ofta. Det är intressant att läsa om mindre barn eftersom jag själv har en dotter :) Och du skriver väldigt bra tycker jag.

2013-04-05 » 17:47:40 BLOGG: http://mittlivsombell.bloggplatsen.se
Lisso (Mamma till Hugo)

Jag läser, för att jag tycker du skriver bra, och för att jag tycker det är roligt att följa Lovis utveckling eftersom Hugo utvecklingsmässigt är i samma "ålder" (Han föddes ju för tidigt som jag redan berättat ;) )

Jag brukar försöka kommentera, men jag är rätt dålig på det, oftast för att lilla herr Hugo alltid börjar bråka med min dator så fort jag sitter vid den ;) )

2013-04-05 » 18:07:29 BLOGG: http://lisso.blogg.se
Sara

Hej! Sara heter jag (också!). Jag är 32 år och bor utanför Karlstad. Jag födde barn dagen efter dig förra året. 22/5 föddes vår dotter, Pärla! Jag vet inte varför jag sällan kommenterar. Tänker att jag ska och sen blir det inte av. Jag gillar i alla fall att läsa vad du skriver! :)

2013-04-05 » 18:44:52
MamaE

Jag läser för att jag tycker du skriver bra & intressant. Du lägger upp fina bilder & jag gillar mammabloggar eftersom jag själv har en dotter i ungefär samma ålder som du :)

2013-04-05 » 19:27:28
Nilla

hejsan! :) ja följer dej inte riktigt dagligen.. men ibland är det roligt att läsa och se hur det går för er. :) vi var i samma tråd på familjeliv Majmammor 2012 :) min son föddes dock 2 juni.

2013-04-05 » 19:50:38 BLOGG: http://nillasas.blogspot.fi
Sandra

Hej! Jag började läsa din blogg när vi var med i samma gravidtråd på Familjeliv. Fick min kille i April 2012, 1 månad tidigare än beräknat. Hinner ofta inte lämna någon kommentar. Men läsa med glädje dina fina inlägg och om ditt liv och uppskattar det du väljer att dela med dig av! :)

2013-04-05 » 19:55:58
Mikaela Ottosson

Jag tycker din blogg är intressant, känner igen mig i vissa saker. Får ibland bra tips till min dotter som är 10 månader,föddes 15 maj :)
Jag är från Avesta men bor i Stockholm sen 2007.

2013-04-05 » 19:57:59
Denise

Vi var medlemmar på samma tråd på Familjeliv då vi blev gravida. Där såg jag en gång att du hade en blogg och började läsa den sporadiskt, sen fick vi barn med ett par dagars mellanrum (jag den 23.5) och då blev det kul att följa med Lowas framsteg :)

2013-04-05 » 20:08:01 BLOGG: http://vadhandernu.wordpress.com
Hayley

Jag kommenterar då och då men jag är kass på det. Jag har läst din blogg i ett par år nu tror jag.

Göteborgare som nu mera bor i Dalarna, Falun. 26 bast (huuu vad gammal jag kände mig nu) som pluggar random kurser på dagarna.

Läser din blogg för att jag gillar att läsa den. Följt den ett tag som sagt och var här när du blev gravid med lill-lottan och tycker det är skoj att läsa om hur det går för er även när det både är bra och dåligt.

Sorry om jag kommenterar dåligt, men jag kommenterar iaf ibland. :D Kram på dig och stå på dig, låt inte de dåliga kommentarerna vinna över dig!

2013-04-05 » 20:14:16 BLOGG: http://hayleys.se
ÅSA

Hej Sara!
Jag har läst din blogg i några år nu, tror jag.
Har för mig att jag blev tipsad om dig och så fastnade jag här (: Jag är snart 22år och bor i Göteborg.

Jag tycker verkligen inte att du ska lösenordsskydda din blogg! Det är skönt att komma hit och läsa om en "vanlig" tjej med ett liv och inte bara de här "bloggarna". Det är intressant att läsa om vanliga problem och sånt, som man bara tror att jag själv har.
Jag kommer bli lite ledsen om du lägger på lösen.
Kramar, Åsa

2013-04-05 » 21:04:30 BLOGG: http://chimo.blogg.se
Ida B

Hej!
Ida heter jag . jag hittade din bloggg av en slump för nåt år sen genom den som din syster skriver på pralin. och sen fastnade jag eftersom du skriver så ärligt om allting. det finns så många där ute som förskönar sanningen. Så jag vill absolut fortsätta följa ditt liv som mamma och som sara.

Fortsätt skriva och inspirera! Så kan jag fortsätta att ge dåliga skräckfilmstips. :-P

2013-04-05 » 22:01:56 BLOGG: http://credereteipsum.wordpress.com
Kia

Läser din blogg varje dag och tycker att det känns som om man lär känna dig mer genom den även om vi träffas ofta , pratar med varandra i telefon osv så blir det en annan sak att läsa om vad du tänker, känner och gör.
Kia

2013-04-05 » 22:04:18
Emma

Jag är en av dom personerna som gärna läser din blogg men kommenterar aldrig, som med dom andra bloggar jag läser. Är rätt utsagt skit dålig på att kommentera.. =) Vem är jag? En 25 årig tös från Falun. Hopppas du forsätter att blogga då jag följt din blogg sen innan eran dotter föddes. KRam Emma

2013-04-05 » 22:09:14 BLOGG: http://systrarnavirrpannor.blogspot.se/
Anette

Jag hittade din blogg inne på familjeliv tror jag, jag läste i en grupp för oss som skulle få barn i Maj 2012. Jag bor också i Dalarna (Älvdalen) och fick en son 27 maj! Jag tycker det är roligt att läsa om erat liv som föräldrar och om Lowas framsteg då våra barn är jämngamla :)

2013-04-05 » 22:21:50
Tessan

Hej jag har följt din blogg sen innan du fick barn.jag tyckte det var roligt att följa någon som skulle har barn ungefär samtidigt och sen var jag blivit kvar!
Men jag är dålig på att kommentera, men tycker din blogg är läsvärd och det är intressant att följa ditt liv!

2013-04-05 » 22:47:42
Sara

Jag gillar att följa ditt liv med din dotter, då jag väntar en liten tjej själv den 2 juni! :)

2013-04-05 » 23:02:57
Hanna

Hej Sara! Jag hittade till dig när jag sökte efter mammabloggar att läsa och fastnade för din. Läser nästan varje dag och tycket du verkar vara en glad, härlig och naturlig tjej/mamma. Har en son på drygt ett år och tycker helt enkelt det är roligt att läsa om hur andra har det och att få följa er söta dotter! Kramar

2013-04-05 » 23:20:59
Emelie

Emelie heter jag. Har läst din blogg till och från sen flera år tillbaka. Gillar din personlighet, du verkar vara en härlig tjej :)

2013-04-06 » 00:08:19 BLOGG: http://takeitontherun.blogg.se
Linnea

Jag läser din blogg för den är intressant och för att jag har läst den sen 2009. Det är så roligt att se hur långt du har kommit och man blir peppad. Plus att du ahr världens gulligaste dotter! KRamar!

2013-04-06 » 01:18:54 BLOGG: http://nattstad.se/pinkcupcake/
Kakan

Jag läste artikeln i Gravid å tyckte du verkade vara en stark å intressant person, därför sökte ja upp din blogg som också är riktigt bra, dessutom är jag själv gravid, så det är intressant att läsa "små barns bloggar" :)

2013-04-06 » 06:50:27
Becka

Hej Sara! Jag är en 22 årig tjej som är mamma till en liten kille som är ganska då exakt en månad yngre än Lowa. Jag hittade din blogg via familjeliv i början av graviditeten. Jag är jätte dålig på att kommentera, men jag uppskattar verkligen din blogg. Du känns som en otroligt härlig männidka och verkar vara en jätte bra mamma. Fortsätt med det! Kramar Becka

2013-04-06 » 07:41:30
Anonym

Hej! Jag läser din blogg några gånger i veckan och tycker du har en jätte mysig blogg! Du verkar vara en underbar mamma. Jag köpte också hus i sommras och tycker det är kul att följa hur det går med erat hus! Det ser så mysigt ut.

2013-04-06 » 08:56:28
Madeleine

Hej!
Madeleine heter jag, hittade din blogg på familjeliv
då jag väntade Ebba som föddes (15/5-12) :-)
Tycker att din blogg är bra och intressant!

2013-04-06 » 11:52:21 BLOGG: http://ilovegabriel.blogg.se
Lina

Är mamma till en tjej född i maj -12 har följt din blogg sen förra året, intressant, fin och många tips och tankar har jag fått genom att följa dig!

2013-04-07 » 08:32:21
Karin

Tycker du har en härlig blogg, därför läser jag :)

2013-04-07 » 09:46:11
Jessica

Jag heter Jessica, är 17 år och har följt din blogg i några år nu. Jag tycker den är spännande, och att den är härlig att läsa :) blir så inspirerad av kärleken i bloggen! du verkar vara superschyst och snäll :)

2013-04-07 » 12:26:36 BLOGG: http://skatingjess.devote.se
Kristin

Jag läser din blogg för att jag tycker den är trivsam, och du skriver om lite ditt och datt och vardagsbestyr :-) Fortsätt och skit i de.dåliga kommentarerna :-) Det är ditt liv och ingen kan säga att du lever ditt liv fel.

2013-04-07 » 14:47:53
Kristin

Jag läser din blogg för att jag tycker den är trivsam, och du skriver om lite ditt och datt och vardagsbestyr :-) Fortsätt och skit i de.dåliga kommentarerna :-) Det är ditt liv och ingen kan säga att du lever ditt liv fel.

2013-04-07 » 20:01:30
JessiCa

har följt din blogg sedan dess då jag fick veta att du väntade barn eftersom jag var beräknad strax innan dig. Jag följer fortfarande din blogg då jag tycker det är intressant eftersom vi har jämngamla barn samt att din blogg är trivsam och härlig att gå in på!

Skit i alla dessa idioter som bara kommer med nedlåtande kommentarer. Vissa föräldrar verkar tro att föräldraskapet skulle vara någon slags tävling om vem som gör bäst. DU vet bäst om vad som är bra för dig och ditt barn och vad som får ditt barn att vara nöjd och det är det som är det viktiga! Jag känner väl igen det där med att människor nedvärderar mina val och ageranden vad det gäller Jesper, "Vadå!? Hur KAAAN du låta honom sova i sitt egna rum!? Hur kan du låta honom somna i sin säng!?" - Tja... För att sängen för honom är inte en stor och ensam plats!? Snarare en trygghet som han fått lära sig från start. Det där var ett alternativ av väldigt många.

2013-04-07 » 21:28:25 BLOGG: http://stroonger.blogg.se
sara

Jag läser din blogg för jag känner igen mig själv för jag är en tjej på 20 år som är mamma till en liten tjej på snart 9 månader och varit tillsamans med min sambo B-O i 2 år nu som är pappa till min tjej :) känner mig inte lika ensam här i världen om jag ska vara ärlig, att det finns andra unga föräldrar :)

2013-04-07 » 21:40:28
Jennifer

Hej! Jag heter Jennifer och är snart 22, har en son som är 10månader. Hittade din blogg när du var gravid och har följt dig sen dess. Är inne varje dag och kollar efter update. Tycker din blogg är jätte bra!
Men är tyvärr dålig på att kommentera då jag inte vet vad jag ska skriva.
Följer dig på instagram också heter jenniferreinholds :)

2013-04-08 » 19:53:36
Sara

Jag heter Sara och har läst din blogg sedan jag såg din film om att hjärta bris. Jag har skrivit nån kommentar lite då och då, aldrig under inlägg som upprör. Jag älskar din blogg o att läsa om det som händer i ditt liv. Tycker att du är en väldigt stark o bra person:)
Kramkram

2013-04-08 » 21:38:58 BLOGG: http://nattstad.se/saralynard
Nathalie

Jag heter Nathalie, bor i Lilla Edet (utanför Göteborg) har en son som är 10 månader, fyller 1år i Maj. Alltså nästan i samma ålder som din =)
Jag tycker du har en kanon blogg! Du vågar alltid skriva vad du tycker och tänker :) det är bra!

2013-04-10 » 09:23:10
rebecca cmk

Jag har varit inne på din blogg till och från i perioder under cirka 3 år. Tycker om sättet du skriver på och tar upp intressanta saker som inte en annan skulle orkat göra. // Rebecca från Norrköping

2013-04-12 » 07:32:11 BLOGG: http://rchristina.webblogg.se

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0