Nu är det dags för sprutor igen.

Kommentarer
Lisa-Marie (Mamma till Hugo v28+5)

Nu vart jag nyfiken! På vilket sätt är du rädd för flygplan?
Själv är jag livrädd för kossor, fjärilar och båtvrak (Jag skulle nog självdö om jag simmade någonstans och helt plötsligt såg ett vrak på botten.. sååå läskigt!)

Hoppas det går bra med sprutan åt tösen!

2012-11-12 » 09:02:43 BLOGG: http://lisso.blogg.se
Hannele

Vet hur det känns när folk gick och sa så till mig med :P

Jag tål inte se mina bebisar (ja dom är inte mina bebisar längre men mjaaa ;)) få sprutor trots att dom är stora men näe..kan inte se när nålen trycks ner i deras söta små lår så min sambo får alltid hålla om dom medan jag tittar åt ett annat håll förut var jag tvungen att gå ut från rummet för att jag inte pallade se det :P Jag blir bara nervös trots att jag vet att det kan smitta på ungarna men ja jag försöker styra det..nu vare ett tag sedan som dom fick en spruta..

Att folk tar sprutor på mig så måste jag titta bort också för att jag har fått någon fixide att det gör ont trots att det inte känns något :P
Men det sitter nog kvar sen förut..var ju liten så fick jag massvisa sprutor och dom fick ta blodprover på mig så att det gjorde ooont efteråt..var ju som ett blåmärker över hela armen typ..

2012-11-12 » 11:15:32 BLOGG: http://www.lillahannele.blogg.se
Tessan

Trodde alla följde samma vaccinationsprogram i sverige men tydligen inte. Här i Småland får de sprutan vid fem månader :)
Söt dotter har du iallafall :D

2012-11-12 » 20:48:20

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0