Don't judge a book by its cover, you have to read the inside.

Kommentarer
Malin

Sorry, nu kanske jag kommer och förstör lite här, haha. Han var jätteduktig, verkligen! Men tjejen vet jag inte.. Lite av det man tycker är så bra är nog tyvärr förvåning för att man inte hade väntat sig det.. men jag som har pluggat musik (främst sång) i massa år lyssnar betydligt mer än jag tittar och lyssnar kanske på ett annat sätt också. För jag hörde massa grejer som de skulle behöva jobba på och tyckte inte att allt var helt fantastiskt. Men jag tror nog att åtminstone han kan bli fantastisk! Det dumma med sådana talangshower är att många blir jätteimponerade så fort någon kommer och sjunger "opera" fast det i de flesta fall inte ens låter särskilt bra i jämförelse med många andra som verkligen kan... I det här fallet var ju han riktigt bra, men jag håller faktiskt med Simon att han nog kommer hållas tillbaka om han ska fortsätta sjunga med den tjejen eftersom hon var långtifrån lika bra i den genren. Men jag hoppas såklart att det kommer gå bra för dem och tycker absolut att man inte ska döma folk efter utseendet. Däremot tycker jag inte heller att man ska höja dem till skyarna för att de sjunger bra "trots" att de ser ut på ett visst sätt heller.. Hoppas du förstår vad jag menar :)

2012-03-29 » 10:29:23 BLOGG: http://mejline.blogspot.com
Sofia

Vilket fint inlägg! Kollade alla klippen och fick tårar i ögonen av alla tre, helt otroliga talanger!

Håller med i det du säger också, man borde tänka lite längre innan man dömer någon som man inte känner. Jag vet själv att jag kan bli bättre på det området...

Ha en fin dag!

2012-03-29 » 11:43:27 BLOGG: http://yemkela.blogspot.com
Karolina

Där kom det en skvätt tårar på morgon! Så jävla klockrent, dom riktigt slår juryn på käften när dom var sådär bra :)

2012-03-31 » 09:25:23 BLOGG: http://hapiface.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0