Åh herreguuud, vart är världen påväg?!

Kommentarer
DK81

Nej men fy bubblan! Du varnade ju för att man INTE skulle gå in på Jockibois blogg, men inte förstod jag ju ändå att det kunde vara SÅ FÖRFÄRLIGT! Men shit pommen, vart är denna värld påväg? Får man faktiskt härja sådär fritt på internet? Borde inte sådana sidor ligga bakom någon form av inloggning så att inte vem som helst kommer åt dem?! Uäk uäk uäk!!!!!

2012-03-15 » 07:38:15
jennifer - med ett mirakel bakandes i ugnen

HAHAHA. Dom är två människor som är riktigt bakom flötet. Orkar inte enns :p



Jag har också tråkigt hemma faktiskt!

Man är ganska rörelsehindrad ändå :p har typ ångest för att jag måste duscha.. tänk om jag halkar i duschen? kommer ju inte upp då :p

2012-03-15 » 12:04:18 BLOGG: http://jennifermedj.blogg.se/
Anonym

haha herregud hans sida vill jag inte ens gå in på, Hannas brukar jag dock se videoklippen på, tycker hon är störtskön :D

2012-03-15 » 13:01:28
Gaymasen

Har kikat in där en gång. Vände rätt så fort igen. Haha.



Och jodå ibland späs dalmålet på till fullo. ;-)

2012-03-16 » 11:18:12 BLOGG: http://gaymasen.se

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0