Livets största mysterium.

Kommentarer
Sandra

Är det ju visst :) Men kände också sådär förut. När jag åt godis varje dag i flera år. Men sen började jag med att käka godis på Lördagar bara.. Sen efter ett tag så behövde jag inte ens det. Visst kan jag få godissug mitt i veckan ibland.. Men jävligt sällan nu. Så det är nog att bara hålla sig ifrån det helt ett tag så släpper suget. Skitsvårt.. Men vill man så kan man.

Svar: Åh, jag försöker att sluta nu.. Men fan så svårt det är.. Du är duktig som klarade av det :)
None None

2012-07-11 » 21:38:16 BLOGG: http://ohstroms.blogg.se
Pappsen

Så enkelt,titta bara på filmer
med ett gott slut!

2012-07-11 » 21:52:55
cattis

Det undrar fasen jag med! Kanske någon som har ett bra svar ;)
Det är så knäppt att man automatiskt tänker att man ska ha något gottigt att äta när man ser på film, jag fattar inte det alltså...

Svar: Eller hur. En film är inte bra utan godis!! :P
None None

2012-07-12 » 00:40:37
Linda

haha men shit vad gott det där såg ut..!!

Svar: Visst gjorde det :D
None None

2012-07-12 » 00:41:20 BLOGG: http://megafonen.nu/linda
Madeleine i CA

Du flyttar till USA där godiset smakar päck! Sådär, problemet löst :D !

Svar: Hahaha, det blir en dyr historia för att sluta med lite godis :D Men i USA finns det ju asgod glass och massa munkar, så det blir nog inte lättare där :D
None None

2012-07-12 » 02:00:00 BLOGG: http://www.maddes-cali-dreamin.com
Marie

Jag känner igen mig precis, men jag försöker äta jordgubbar istället eller så slutar jag med godis tvärt och försöker stålsätta mig, godissuget brukar gå över när det har gått några dagar och då saknar man det inte.

Svar: Ja jordgubbar är ju bra, åt det igår men då blir jag alltid sugen på choklad hahaha! :)
None None

2012-07-12 » 08:50:26
Johanna

nej fy va taskigt,nu måste ja nog springa tillaffärn å köpa godis! fy va sugen jag blev nu!!=D

2012-07-12 » 16:45:58

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0