Jag har aldrig påstått att jag är normal..

Kommentarer
Hannele - mamma till två prinsar

HAHAHHA..förlåt att jag skrattar x) Men du påminner om mig när jag var gravid med mitt första barn Kevin, jag hade hormoner till 1000% som tex det var en kille som dog i en film och trots att jag hade inte sett hela filmen utan bara en bit så började jag böla och var tvungen att ringa till sambon på jobbet och förklara hur mycket jag hatade vara gravid för att dessa hormoner fanns och att alla är dumma för att dom itne förvarnade mig i tid att man kunde bli ett hormonmonster.

Och sen så hade min sambo tagit min plats i sängen och kollade på teve och jag blev tvärarg för att han satt där för att jag ville äta min mat och kolla på teve och resultatet blev att jag slängde all mat på golvet + en lampa in i väggen och då blev min sambo sur och gick ut och satt sig i bilen = han har otroligt svårt att bli arg..haha..



När jag blev gravid med nr 2 så hade jag såna där hemska hormoner i början men annars så tycker jag att jag var faktiskt snäll, jag mådde hur bra som helst i den graviditeten trots att man hade små värkar hit och dit men allmänt..

I början så skulle jag, J och barnens gudmor + Kevin äta tacos och jag ville inte ha något och sen ångrade jag mig och då började dom jävlas med mig och jag blev så arg på dom så jag gick i väg och grät och sen när jag hade lugnat ner mig så var ju så klart gudmor lite sur på mig och då sa jag förlåt och grät ännu mer x)



Det är jätteroligt att ha hormoner, man blir ju så kääänslig mot allt! det är fan läbbigt alltså x)

2012-01-09 » 16:51:07 BLOGG: http://dinmammakanvara.bloggplatsen.se
Sandra- Med Bebis I Magen

Men oj va lika vi är! Jag tycker också att de bara är jobbigt att duscha.

Jag har aldrig heller sett Sagan Om ringen och endast 1an av twilight.. De räckte så.

Min chef sa idag till mej, Hej vad tjock du blivit. Jaha? Jag kontrade med Tack detsamma...

Jag har dock aldrig sagt de men jag har tänkt tanken ofta! att om vi får mf/ ma nu så kommer ja skilja mej från dej...

Och jag gråter för minsat lilla. Jag grät senast idag för att jag råkade bränna fisken :S



SV

Oliver är jätte fint. Men ja jobbar på förkola så ja förknippar vissa namn med barn... :S

2012-01-09 » 18:36:07 BLOGG: http://frusandrasjoberg,blogg.se
Helena

Åhh vad jag håller med dig om det dära med bloggare som lägger ut bilder och tycker att dom är tjocka. Läggar man ut halvnakna bilder om man tycker att man själv är tjock eller är det endast för att få bekräftelse om att man inte är det?!

Jag tycker du är jätte fin iaf.

Ta hand om er, kram

2012-01-10 » 10:20:41 BLOGG: http://helenaochhelena.blogg.se/
Emelie

Vad roligt, har alltid trott att jag var den enda som hatade att duscha. Har hatat det sedan barnsben. Nu skrattar maken varje gång jag ska duscha eftersom det tar minst 1 timma innan jag faktiskt tar mig in i dusch helvetet.. Dock måste jag nog säga att sex and the city inte är särskilt bra enligt min åsikt.. (Hoppas du inte kommer med yxan nu.. :))

2012-01-20 » 12:39:10 BLOGG: http://emeliesegnavarld.blogg.se/
Michaela

Ha ha vad roligt, jag tycker inte heller om att duscha. Jag tycker det är så jäkla jobbigt! Duschmunstycket är så jäkla kasst så det är svårt att få ur allt schampoo ur håret och då känner jag mig inte direkt mer pepp att duscha!



( gravid 37+6 )

2012-01-20 » 14:03:50 BLOGG: http://youneedahero.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0