När dygnet har liite för få timmar (eller så har jag ett serieberoende)

Kommentarer
Bella

Jag är nog lite serieberoende jag med :) jag följer Once upon a time, suburgatory, desperate housewives, 2 1/2 men, vampire diaries, true blood, Big Bang theory och Pan Am :)

2012-01-23 » 21:27:01
Julia

Äääälskar Desperate Housewives, en liten bit av mig kommer dö när det tar slut! Och en liten bit av mig dog även när Lost tog slut förut haha..

2012-01-23 » 21:48:35 BLOGG: http://juliaberg.se
Hanna - Utanlikhet

Jag har kollat på Big bang theory, SATC, How I met your mother, Entourage, 2 and ½ men, Scrubs och Glee. Men har inte fastnat för alla typiska såsom Vänner, OTH, OC och sådana.. Vet inte varför :( Försökte mig på Gossip girl men det var så sjukt dåligt!

2012-01-23 » 23:18:26 BLOGG: http://utanlikhet.blogg.se/
thess

Åh, cystor är så jävla dumma -.- önskar att man bara kunde kötta ihjäl dem på nåt sätt. Bara smärtande att gå runt med! Hoppas det ordnar sig inför din förlossning! (läste att du kanske måste göra KS, right?) Jag akut opererades på min student dag (sög k*k!!) i somras, man upptäckte en cysta på 12cm som strypt min ena äggledare och cystan hade kvävt ledaren så rubbet fick plockas bort. Lever med bara en äggledare kvar nu, som olyckligtvis har en ny cysta på sig så nu går jag på kontroller, ska tillbaks till sjukan imorrn faktiskt för o kolla så den inte växer & mitt i allt detta så kämpar jag och min kille för en liten knodd också! efter min första bäs ska jag plocka bort rubbet har jag tänkt, dvs livmoder och hela köret. Är lixom 3'e cystan som finns i kroppen. Kan man inte göra någonting åt din cysta alls?



Haha ja men! jag har ju följt dig titt som tätt enda sedan i mitten på 2011 men så huxflux tappa jag bort dig nu under hösten, dont know why men nu har jag ju hittat tillbaka! ;) ska försöka att inte tappa bort dig denna gången, promise! ;) tkr iaf att det är jättekul att du är gravid, det "klär" dig så fint med gravidmage också som ett + i kanten :)



Puss&kram!



2012-01-23 » 23:49:59 BLOGG: http://thereshanning.blogg.se/
Annie

Once Upon A Time MÅSTE du se! Superbra! :)

2012-01-24 » 00:55:38 BLOGG: http://soar.blogg.se/
Julia



Nja.. Det var ju sååå spännande så jag hade ju hoppats på typ världens bästa och smartaste slut men blev lite besviken faktiskt. Men det är helt klart en serie värd att se om man gillar spänning och mystik typ, jag dömde ut den först sen råkade jag se sista avsnittet av första säsongen och då var det ju kört sen ;)

2012-01-24 » 07:00:18 BLOGG: http://juliaberg.se
Emelie

Ja det är ett elände att hinna med alla :)

Själv följer jag: Gossip Girl, Sons of Anarchy, True blood, vampire diaries, Desperate Housewifes, Bones, Dexter, 90210 sedan har jag massor som har slutat som jag ser om igen nu när det kommit på boxar :) Typ Veronica Mars, Buffy, orginal versionen av Beverly Hills, Dr Quinn, Tre kronor, lilla huset på prärien, The OC.. :)

2012-01-24 » 08:35:10 BLOGG: http://emeliesegnavarld.blogg.se/
KusinEmma

du skulle nog gilla nya serien Revenge.. handlar om en tjej som ska hämnas på dom som förstört hennes barndom när dom satte dit hennes pappa för ett terrorbrott.. ;)

2012-01-24 » 22:50:11
Isabell - mamma till Embla

True blood! Sen kollar jag på Vampire diaries ibland, finns många fler serier som jag tycker om men det känns lite svårare att följa serier nu än vad det var förut ;)

2012-01-25 » 09:45:53 BLOGG: http://annaisabells.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0