Jag är en riktig jäkla gnällkärring idag..

Kommentarer
Sandra- Med Bebis I Magen

men åhh vad söt! Jag känner också mej svimfärdig.l Ofta.... :S



Berätta ja att han Daniel i Bigest Loser har bott granne med min man? Han var när dom var små, rätt elak och var en av de som mobbade värst :S Men nu i efterhand tänkte jag att de kanske de var för att hävda sig från móbbningen i skolan?



SV

Den har jag köpt på åhlens för 139 kr tror ja de var... himla kul iaf :D

2012-01-12 » 17:51:03 BLOGG: http://frusandrasjoberg,blogg.se
Johanna

de verkar som att du gillar serier, liksom mig själv ;) Om du inte sett nya 90210 kan jag veerkligen rekommendera den serien! Det finns en sida som heter Days.nu där man kan se avsnitten utan att ladda ner, med svensk text :)

2012-01-13 » 19:59:23
Zanna - bebis i Maj <3

hihi låter som mig ;) Speciellt med tupplur i soffan, och håriga ben till maj hihi

2012-01-14 » 09:22:54

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0