Goddag yxskaft, ditt jävla klantarsle.

Kommentarer
jennifer

jag har fått en stege rakt över magen, stenhårt. Det var ingen som helst fara. min mamma vurpa med cykeln och slog magen när hon var i v 30 med mig, inga problem med mig och en bekant ramlade på bussen när en idiotchafför körde, även hon rakt på magen i v.30-33. Ingenting hände. Så sålänge du inte har brutal smärta och blödning är det nog ingen störrefara :) men jag förstår din oro, verkligen!

2012-01-23 » 16:09:06 BLOGG: http://jennifermedj.blogg.se/
kristin

Har tyvärr ingen erfarenhet av det!!hoppas att det ordnar sej!att hon sparkar så du kan känna dej lugnare!Förstår att det inte är lätt att tänka på nått annat!Det är jag oxå dålig på!!När man väl börjat oroa sej är det kört!kram till dej!

2012-01-23 » 16:09:10 BLOGG: http://livetmedskruttan.blogspot.com/
jojo

Hej!



jag blev medlem på double för några månader sedan och har tjänat över 5000 kronor

på att endast uppdatera min blogg. kollar du in på min blogg ser du ett inlägg med en länk till en hemsida som nu gjort det möjligt för oss alla stora och små bloggare att tjäna pengar. jag har ungefär 50 besökare om dagen och får cirka 200 kronor om dagen för det. för varje inlägg du gör får du 25 kronor. klicka på länken i mitt inlägg och bli medlem du med! har du frågor eller funderingar så kan du skicka en kommentar till mig eller maila mig på [email protected]



hoppas du får en underbar måndag.



kram jojo.



( se inte detta som ett spam mail eller liknande. det här är en möjlighet för dig att tjäna pengar alldeles gratis på att göra något du gillar )

2012-01-23 @ 13:09:56

2012-01-23 » 16:35:04 BLOGG: http://jbsoul.blogg.se/
issa

Hej..vi går på samhällskunskap tillsammans märkte jag idag:) men jag tänkte berätta att när jag va gravid sist så gjorde jag samma sak som dig. ramlade rätt på magen o vart så rädd o orolig så jag började grina på en gång. men jag tror ändå dom ligger rätt skyddade där inne för ut kom en frisk pojke..den här gången har jag fått utstå endel hopp o sparkar från min 11/2 åring och än så länge verkar d gå bra..hoppas inte d är nån fara för din del heller! Kram!

2012-01-23 » 17:25:19
JessiCa

Hmm okej, då förstår jag. Nja, tror det är ganska individuellt det där med hur man vill ha sin förlossning. Jag vill mest göra KS eftersom jag är så rädd för förlossning, men de flesta klarar ju av det och jag har ju lång tid på mig att vänja mig vid tanken hehe. Ska ta upp samtalet lite med min BM nu på onsdag när jag ska dit så får hon försöka lugna mig. :)



Jobbig händelse du varit med om idag och jag kan med all säkerhet förstå din oro! Jag själv oroar mig så fort jag inte känt av rörelser under dagen trots att min krabat är som din, kvälls/nattaktiv. Jag personligen har inte varit med om liknande men däremot en nära vän till mig, hon tog världens sats utan att tänka sig för och kastade sig hejdlöst i sängen och landade rakt på magen i ca v.30, hon fick extremt ont men ingenting hände med bebis. I vecka 25 har de ju ändå någorlunda plats fortfarande så jag tror inte att det ska vara någon fara, oavsett om du hatar ordet (minst lika mycket som jag) så får du väl avvakta tills ikväll, men jag tror inte att du behöver oroa dig.

2012-01-23 » 18:22:06 BLOGG: http://stroonger.blogg.se/
Hanna - Utanlikhet

Åh, får hoppas att det endast är hypokondri och att det inte är något allvarligt alls! Jag tror inte att det är någon fara! ♥

2012-01-23 » 18:34:31 BLOGG: http://utanlikhet.blogg.se/
Hayley

Åh avskyr det där avvakta! Jag kan inte annat än att ge massa styrke kramar och skicka en massa positiva tankar till dig och lillan i magen!



Stor kram till dig!

2012-01-23 » 19:13:35 BLOGG: http://hayleys.se
Isabell - mamma till Embla

Min mamma ramlade av sin häst för ett par år sen när hon var i v. 32 tror jag (min lillebror är snart 5) och det gick bra trots att hon landande på magen.

Jag tror också att det verkligen måste vara en kraftig smäll för att det ska vara nån fara men jag förstår verkligen att du är orolig, det hade jag garanterat också varit. Hoppas allt går bra för dig!

2012-01-23 » 20:00:28 BLOGG: http://annaisabells.blogg.se/
Viktoria med Anton och Alfred!

Jag ramlade en gång när jag väntade Anton.. Vart jätte nervös!!! Så satt bara å tänkte på det hela tiden.. Men vart lugn när han sparkade! VArt som en lättnad. Men tog upp det med min barnmoska, å hon sa att dom ligger väldigt skyddande i magen.. Så brukar inte vara någon fara!

2012-01-23 » 20:54:20
Sophie

Hej igen..! =) Jag ramlade också när jag var gravid, och grät sen hela vägen hem i av oro. Men det hände ingenting med min dotter. Tror barnet ligger ganska skyddad där inne, dock är det en vidrig känsla de sekunder man ligger på marken och sprattlar för att ta sig upp. Jag gick igenom exakt samma tankar, men försökte samtidigt vara så lugn som mjöligt för att inte få panik. Hoppas det känns bättre nu iallafall!


DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0