Om jag kan, så kan ni!

Kommentarer
Michaela | vägen till uska, foto, bloggdesign och vardagsliv

Ska också börja träna igen! :D

den här gången på friskis ^^ hhhi!

2011-08-18 » 14:18:47 BLOGG: http://soeticz.webblogg.se/
Lisa

Jag gillar din inställning och är stolt över dej <3

2011-08-18 » 19:10:49
Charlotte

Sv: Varsågod. Och jag måste berömma dig. FAN vad duktig du är :) Riktigt stolt! :) Det går ju bra för dig nu. Jag är stolt över mig själv i förrgår sprang jag 1 mil på crosstrainern och idag en halvtimme + 30 min styrketräning :)



Vi får inte ge upp :)



Oj, tack! (eller nåt) Jo, det gör väl det. Och jag vet inte ens om jag erkänt det för mig själv. Eller du vet, ibland gör man det men oftast inte. Som min kurator sa. Du sparkar på dig själv som redan ligger ner. Har fått en bok av henne att läsa. Kognitiv beteendeterapi. Plus att jag köpte boken Alla får ligga på Ullared. Den är en liten självfötroende - höjare faktiskt :D haha!!



Och tack igen söta du :) Tack för kramen :) Här får du en av mig. Kram ;)

2011-08-18 » 20:54:41 BLOGG: http://charlottethoren.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0