När det går fel.

Kommentarer
Lona

herregud!

sv: okej,jag har några bilder och så.

men om du trycker på lonatrogen, så hittar du en massa fakta om mig. :D

rota runt lite i arkivet:D

men kan självklart skriva mer om mig.

säg vad du vill veta , och vad du tror andra vill veta :)puss

2009-01-29 » 13:19:48 BLOGG: http://lonatrogen.blogg.se/
Mia

Vad jobbigt.. Jag orkar inte att blogg.se håller på och buggar hela tiden :(

2009-01-29 » 15:35:41 BLOGG: http://mlyytikainen.blogg.se/
Alexandra

Det är jätte svårt och avgöra. Poliserna är utbildade till att ta till vapnet som den absolut sista utvägen och rusade denna man mot dom med en kniv trots att dom bett honom sänka vapnet så hade jag också skjutit. För att skydda mig och min kollega, jag hade inte chansat! Och det är just precis vad dom får lära sig. Kanske denna man var psykiskt sjuk och förvirrad, men ska poliserna riskera sitt eller kollegans liv "ifall dom kan brotta ner honom?" Det tror inte jag. Dom är nog hellre på den säkra sidan. Men jag vet inte, jag var inte där och vet inte vad som hände. Svårt och spekulera i... Jag hoppas dom gjorde rätt iallafall! Och det finns väl inget som tyder på annat? Eller?

2009-01-29 » 19:30:23

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0