End of an era.

Kommentarer
linnea

Klart som sjutton att bloggsuget misnkar när idioter väljer att kommentera en blogg med negativa ord.. Usch. men jag hoppas att du vet att du även har positiva och snälla läsare som jag, som faktiskt uppskattar din blogg! Jag har följt dig dessa 4 år och hoppas du får en fin sommar. kramar <3

2013-05-27 » 14:10:56 BLOGG: http://linnealinita.forme.se/
Tezza

Vad tråkigt att läsa! Men jag förstår dig! Jag bloggar typ aldrig längre heller! Massa kramar till er!

2013-05-27 » 18:14:45 BLOGG: http://tezz87.blogg.se
Elin

Hej! Jag brukar kika in här då och då, lite sporadiskt, har dock aldrig kommenterat. Vi känner inte varandra, hamnade nog på din blogg av en slump och har sen fortsatt kika in ibland. Tycker din blogg är trevlig, synd att du slutar blogga. Men man ska göra som man känner, du får ha det så bra iallafall!

Det låter tråkigt att du mest har fått nedlåtande kommentarer. Det låter märkligt eftersom du har en trevlig blogg om din vardag och knappast något som borde provocera folk. Men det är nog så att folk generellt sett är dåliga på att kommentera. Det är nog för de flesta bloggare en väldigt liten bråkdel av alla som läser som faktiskt kommenterar. Då finns det ju alltid några rötägg som sticker ut lite extra.

2013-05-28 » 18:01:18
Hanna - 4 barns Mamma ♥

Jag vet hur det är när människor skriver en massa elaka och nedlåtande kommentarer till en.. Jag har oxå väldigt många läsare men precis som du skriver så är det väldigt få som kommenterar och det känns lite tråkigt men jag skriver mest för min egen skull.. tycker din blogg är bra :) Jag har haft min blogg i 5 år och jag kan inte tänka mig att sluta skriva :P

Just nu måste jag få skriva varje dag för jag ligger inlagd på Neonatalen med min lilla prins. Du får gärna kika in i min blogg :)

Kram på dig

2013-05-28 » 23:39:34 BLOGG: http://ekstromhanna87.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0