Så mycket bättre när vi är tillsammmans.

Kommentarer
Karin

Det är bara personer utan egna barn som påstår att man går miste om saker. De förstår helt enkelt inte hur mycket man får när man har barn :)Det slår vilken fylla/fest som helst! Kram!

2012-09-12 » 09:59:33
Angelica

Jag tror tvärtom att livet börjar när man får barn, att få uppleva allt från ett barns ögon igen! Däremot hade jag personligen inte velat ha barn vid 20 för jag var alldeles för egoistisk då och har gjort otroligt mycket för mig själv de här åren fram till nu, rest över hela världen, pluggat och levt livet. MEN det går lika bra att göra dessa saker senare i livet också, bara det att då är man oftast "fast" på ett jobb och kanske inte har lika lätt att ta ledigt fem månader för en jorden runt-resa men äh, petitesser. Allt går bara man vill. :) Men 25 tycker jag är en bra ålder att bli mamma! Då har man gjort mycket och samtidigt är man fortfarande relativt ung när ungen flyttar hemifrån så då finns det tid att göra massor för dig själv igen. Och ärligt, vem fan kan inte resa med barn eller lämna sitt barn hos mormor en natt om du är sugen på en rejäl utgång? Barn är meningen med livet, så att livet ska bestå. :)

Svar: Du har så rätt som vanligt, Angelica :) Vill jag festa en kväll finns det mååånga som vill rå om vår lilla tös :D
None None

2012-09-12 » 12:17:22 BLOGG: http://angelica1987.blogg.se
Jennie

Men så fick jag ju barn ett år tidigare än dig också.. Kanske inga babykilon kvar, men 7 godiskg ska minsann väck! ;P Vi får hurta på tillsammans på tisdagarna, så ska du se att vi är smala och smärta på ett kick!

Svar: Ja det hade varit kul att ha en träningskompis så man liksom kommer iväg :D Så lätt att låta bli när man är själv :P
None None

2012-09-12 » 12:52:18 BLOGG: http://mittlivsomjennie.blogg.se
tezz

ja men herregud sånna människor känns mest bittra tycker jag! om man tänker så ska man aldrig skaffa barn!
jag har aldrig varit någon festprisse och har nu inte vart ute på krogen på över 2 år. saknar det inte så speciellt mkt, fast jag ska nog erkänna att en kväll med kompisarna ute och dansa kan jag sakna! men inte alkoholen!
ta hand om er och vad Lowa växer!
kramar

Svar: Krogen är bara för dom som inte har något annat viktigt för sig, haha :Dnej, men som du säger, det kan vara kul nån gång men inte varje helg!
Kram!
None None

2012-09-12 » 21:06:39 BLOGG: http://tezz87.blogg.se

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0