Take care.

Kommentarer
Johanna

Jag tycker din blogg är jötterolig att läsa. Tycker du skriver på ett så intressant sätt så är du personlig också! Det är bara roligt när du bloggar om er fina Lowa, tycker då jag! :) Hoppas inte su slutar blogga !

2013-01-13 » 21:53:13
matilda

nej sluta inte blogga! Tycker det är kul att läsa om Lowa och om vad ni gör osv!!

2013-01-13 » 22:02:10
Lisso

Jag tycker om att läsa om Lowa :)
Det är väl klart att du "bara" skriver om Lowa! Hon är ju det största i ditt liv! Konstigt vore det ju annars :)
Om andra nu tycker det är sååå tråkigt att läsa om henne, så är det väl bara att dom låter bli att läsa? :)
Skriv om precis det du vill! Det är ju faktiskt DIN blogg ;)

2013-01-14 » 07:07:21 BLOGG: http://lisso.blogg.se
Hayley

Blogga för din egen skull då? Det är ju skoj att dokumentera och jag läser då varje dag! :) Kanske inte är bäst på att kommentera men ibland vet man helt enkelt inte vad man ska skriva. Allt som pluppas ut från tangenterna känns bara löjligt!

stor kram!

2013-01-14 » 11:50:30 BLOGG: http://hayleys.se
frida

JAg tycker att du ska fortsätta skriva precis som du gör. Skit i vad andra tycker de är din blogg och du vill skriva om ditt liv, de är ju din dotter :) dom som inte vill läsa om de behöver inte läsa alls ! / frida (som läser din blogg dagligen)

2013-01-14 » 12:24:54
becka - mamma till Jack

Jag läser mer än gärna om dina dagar med Lowa, har följt dig sedan i november 2011 och varje dag kikar jag in och läser om Lowas framsteg. Har själv en son som är ganska exakt en månad yngre än din dotter.

Kramar Becka

2013-01-14 » 20:40:17
Sara

Du ska inte blogga om det andra gillar. Du ska skriva om det du själv tycker om o de är ju Lowa! Jag gillar din blogg o älskar bilderna på din dotter, jättesöt! Fortsätt sara :)

2013-01-15 » 21:59:35 BLOGG: http://nattstad.se/saralynard
Emilia

NEEEJ! Det är ju kul att läsa om er! Det enda jag har att läsa som är kul här i Oslo. Mer Lowa till bloggen ;) Vill ju veta när hon gör saker och små filmer och sånt dära :) hoppas allt annat är bra! Kul att du tagit tag i handbollen igen förresten!!

Kramar!

2013-01-15 » 22:50:52

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0