Å så vaaaräää dä hä mä hååårä.

Kommentarer
JohannA

Jag känner en mef lockigt hår som använt sig av denna metod i 1 år å hon märker jättestor skillnad-bra skillnad.sen känner jag en mef platt hår som gjorde detta i ca 1 månad men hon klarade intelämgre för hon stod inge ut med den "feta håret känslan". Men metodenverkar ju väldigt hälsosam å bra för håret!!:) lycka till :)

2013-01-19 » 11:30:26
Hayley

Det funkade fint men när man har rakt hår så tyckte jag att håret blev ganska tungt. Har man lockigt hår där emot så älskar håret det. :) Men testa för tusan! :D

2013-01-19 » 11:34:04 BLOGG: http://hayleys.se
Sara

Jag har testat balsammetoden och tyckte det funkade helt okej (minns dock inte varför jag återgick till schampo!)
Vad jag har hört så ska det inte spela nån större roll vilken sorts balsam man använder.. De jag vet haft bäst resultat köpte det billigaste de kunde hitta på willys, öb och liknande :)

2013-02-14 » 00:23:33

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0