Teori och praktik.

Kommentarer
Mia

Jag började med körkortet i mitten av februari och hade körkortet i början av juni :)

Lycka till med körkortet!

2013-02-26 » 15:30:46
JessiCa

Angående det där med att hon äter under natten, vad brukar hon få att äta då?

Svar: Ersättning bara.. Vadådå? :)
None None

2013-02-26 » 16:33:13 BLOGG: http://stroonger.blogg.se
Edner Lindman

2 veckor efter min 18års dag hade jag kortet.efter 2tim. körning.

Året var 1956. Moffa.

2013-02-26 » 17:17:01
JessiCa

Okej. Jag har hört vissa knep om man vill vänja av vid flaska på nätterna och det är att bara ge rent vatten under nattetid för då finns möjlighet att barnet i fråga tycker att "nattmålen" är onödigt. Det är ju inte helt säkert att det fungerar, men många i min omgivning har kört med det knepet och sluppit gå upp och mata under nätter efter bara någon vecka. Kanske kan vara värt att prova iallafall :)

Svar: Tack för tipset, ska testa det :D
None None

2013-02-26 » 17:19:46 BLOGG: http://stroonger.blogg.se
nadja

jag började köra i april och fick det i sep :) Lycka till!!

2013-02-26 » 19:21:18 BLOGG: http://nadjadeluxe.blogg.se
Sarah

Körlektioner började jag med i dec, tog körkortet i feb. Hade dock kört med min låtsaspappa ganska mycket i ett år.
Ang. nattmaten. Från 6 mån ska de inte behöva äta nattetid rent näringsmässigt om de äter bra på dagen. När vår son var 7 mån provade vi att vänja av det. Han vaknade kl 03 som vanligt och jag tog upp han i famnen och satte mig i en fotölj och lugnade honom. Han skrek i 10 min första natten och mindre de restrerande 3 dagarna. Tog alltså 4 dagar och tålamod sen dess har han inte ätit på natten/vaknat då, 9 mån nu.. Värt att prova. Hon är ju såpass stor att jag tror det är en vana och att hon tycker det är gott. Trasslig sömn några dagar är väl bättre än att ge mat varje natt.
Mitt tips! Och ha tålamooood :-D

2013-02-26 » 20:20:31
Emelie

Tog första körlektionen i april, hade körkortet i juni :)

Lycka till!

2013-02-26 » 23:21:30
Frida

Tycker inte alls du är för optimistisk :) Det som tar tid för dom flesta dock är att allt är uppbokat typ hela tiden. Teoriprovet fick jag en tid för ganska snabbt men jag fick vänta två månader på halkkörningen och flera veckor på uppkörningen, även ifall jag var redo att göra det omedelbums efter teoriprovet. Lycka till! :)

2013-02-27 » 11:34:18
Bella

Skrev in mig på körskolan i juni, läste hela teoriboken 2 ggr, övningskörde varje dag (ibland längre sträckor som till sthlm, ibland kortare sträckor som bara till affären), fyllde 18 i oktober, hade körkortet 22 dec. Fast det var snart 6 år sedan nu. :) Tänk logiskt och kör så det ryker, var nogrann med alla speglar och titta över axeln och döda vinkeln. Och backa runt gatuhörn, det är nästan en uppkörningsklassiker. :)

2013-02-27 » 11:55:34

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0