Så här går det till här hemma..

Kommentarer
Saragunmarie

Intressant inlägg :)

Sv; Tusen tack snälla! :)

2013-02-14 » 14:54:52 BLOGG: http://saragunmarie.blogspot.fi/
Jennifer

Hur orkar tjejen vara vaken så sålänge? Min lille vart åtta månader förra veckan och han kan Max vara vaken i 3timmar om vi inte är iväg och gör någonting, knappt då. Sen sover han dock inte längre än en halv timma per gång på dagen.
Du kanske har några tips ;)?

Svar: Hm, jadu, det är ju rätt svårt det där, Lowa sov ofta kortare turer förut, fast oftare. Tycker dock att en längre sovning är bättre. Men om jag aktiverar henne och leker med henne tills det är dags för mat och sovning så går det bra. Märker jag att hon är jättetrött/gnällig så lägger jag henne givetvis ändå men det brukar inte bli så. Men om vi är ute och åker bil, då somnar hon.
Vet faktiskt inte vad för tips jag kan ge.. Alla barn är ju olika. Hur sover han på natten?
None None

2013-02-14 » 22:50:12
Madde-Bäbis i februari

Härligt med så bra rutiner :)
Och det är ju kanon att hon sover i eget rum, när började ni med det? :) Lite nyfiken när man själv kommer låta lillen sova i eget rum. Och när man kan börja med det liksom :)

Hoppas ni får en fin fredag <3

Svar: Hon har nog sovit i eget rum sen det blev klart, och det blev klart för en dryg månad sen.. Så då började vi strax innan 8 månader då alltså :)
None None

2013-02-15 » 11:40:15 BLOGG: http://ettlivsomm.blogg.se

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0