Vi har det så himla bra, hem vill jag inte ♥

Kommentarer
Madelene

Skönt att er dotter sover bra och är så glad! Samma gäller vår dotter :) Tror att det beror mycket på hur föräldrarna är! Känner sig barnen trygga och har en positiv atmosfär runt omkring sig så tror jag att de blir glada och snälla :-) Alltså har nog er Lowa det väldigt bra hos er! Kram :)

Svar: Vad skönt att er dotter också sover så bra :)
None None

2012-06-30 » 19:59:37 BLOGG: http://lillasystermadelene.blogg.se
tezz

bittra människor... det är tyvär vad jag tror. självklart är det jobbigt o höra när andra får sova mkt och bra på nätterna om man själv inte får det. men man måste verkligen inte skriva sådär. nej du ta inte åt dig av sånna kommentarer! NJUT!
hoppas att ni får en fortsatt trevlig helg :)

2012-06-30 » 20:51:25 BLOGG: http://tezz87.blogg.se
Isabell - mamma till Embla

Folk är verkligen bittra ibland, antar att det sticker i deras ögon när någon annan har det bättre.
Jag kan själv erkänna att jag ofta var avundsjuk på mina mammavänner med mycket snällare bebisar än vad min var men jag skulle aldrig drömma om att ge en spydig kommentar för det.

Svar: Ja, bitterheten sitter fast i många nuförtiden verkar det som :)
None None

2012-06-30 » 21:03:53 BLOGG: http://annaisabells.blogg.se
Cattis

Vilka fina bilder på er alla! :D

Jag förstår mig inte på folk som kommenterar sådär. Varför kan man inte bara vara glad för andras skull? Verkar ju vara så himla svårt för vissa. Bara skaka av sig det och fortsätt vara glad för eran lilla Lowa :) Som sagt, en bebis kan ju ändra sig när som helst. Dock tycker jag det är härligt för er med en så glad bebis :) En himlans väldigt söt bebis för den delen också :)

Svar: Ja himla söt är hon <3
None None

2012-06-30 » 21:42:37
Isa

Hear hear!
Jag blir så trött så att jag spyr snart på folk. Det ska alltid frågas hur vi får sova på nätterna. Med en viss underton av skadeglädje. Sen blir de nästa sura och förnärmade när vi säger att hon är en snäll bäbis som sover bra. Som om det inte "hör till" spädbarnstiden. Den SKA tydligen va skitjobbig och skrikig och man snittar 2 timmar per dygn. Gör man inte det så är man ingen riktigt förälder. Typ. AH! =(

2012-06-30 » 22:05:33 BLOGG: http://www.sladdisa.wordpress.com
Tessan

Äsch! Bry dig inte om sånna dumma kommentarer! Njut av din dotter :) dem får fixa sina egna problem! Du ska njuta av att ha det så bra m din dotter :) det är du värd! :)

Svar: Bryr mig inte så mycket, men blir bara så irriterad :)
None None

2012-07-01 » 00:11:29 BLOGG: http://mittlivochalltomkring.blogg.se
Carro

Känner igen det där. Hannes har oxå sovit bra, ätit allt som serverats, är glad och busig alla dygnets timmar och att matta honom tar endast den sekund det tar att lägga honom i sängen. Vi har haft 2 nätter som han inte velat somna och där han varit ledsen, på över 1 år! Men man får inte riktigt prata om det. Dom som klagar får klaga hur mkt dom vill. Men vi som har det riktigt lätt ska vara tysta så vi inte trampar andra på tårna.. :p sak samma! Jag tycker att det är skitlätt att vara förälder! NU! Vi kanske får en hemsk tonårsperiod

2012-07-02 » 07:38:58 BLOGG: http://carroscaroline.blogg.se
Carro

Känner igen det där. Hannes har oxå sovit bra, ätit allt som serverats, är glad och busig alla dygnets timmar och att matta honom tar endast den sekund det tar att lägga honom i sängen. Vi har haft 2 nätter som han inte velat somna och där han varit ledsen, på över 1 år! Men man får inte riktigt prata om det. Dom som klagar får klaga hur mkt dom vill. Men vi som har det riktigt lätt ska vara tysta så vi inte trampar andra på tårna.. :p sak samma! Jag tycker att det är skitlätt att vara förälder! NU! Vi kanske får en hemsk tonårsperiod ist? Vem vet? Men NU är jag glad och stolt över min son som verkligen är så otroligt duktig! :)

2012-07-02 » 07:39:58 BLOGG: http://carroscaroline.blogg.se
Carro

Känner igen det där. Hannes har oxå sovit bra, ätit allt som serverats, är glad och busig alla dygnets timmar och att matta honom tar endast den sekund det tar att lägga honom i sängen. Vi har haft 2 nätter som han inte velat somna och där han varit ledsen, på över 1 år! Men man får inte riktigt prata om det. Dom som klagar får klaga hur mkt dom vill. Men vi som har det riktigt lätt ska vara tysta så vi inte trampar andra på tårna.. :p sak samma! Jag tycker att det är skitlätt att vara förälder! NU! Vi kanske får en hemsk tonårsperiod ist? Vem vet? Men NU är jag glad och stolt över min son som verkligen är så otroligt duktig! :)

2012-07-02 » 07:40:22 BLOGG: http://carroscaroline.blogg.se
issa

nu har du pratat så gott om orsa camping så vi måste absolut åka dit i sommar:p
va skönt att er lowa sover bra! bara tacka o ta emot. jag tror d handlar mkt om föräldrarnas inställning. båda mina barn har sovit bra som spädisar. men samtidigt har jag alrig förväntat mej att få sova på samma sätt som innan de kom. vill de inte ligga för sig själva!? (nä för d har ingen av mina ungar velat nåra längre stunder) så får d ligga i vår säng lr. tillome på nån av oss. de flesta bebisar är nöjda bara d får va nära! kanske d föräldrar som klagar inte har den inställningen...

2012-07-02 » 14:01:21
millis

inget att be om ursäkt för!! Sj har jag 2 barn som båda va hur snälla/glada som helst när de va bebisar!! Ta bara åt dig av positav energi som folk har..det finns alltid de som ha åsikter om allt o helst när det gäller dina barn o hur du gör o allt annat!
fina bilder på er!!

2012-07-02 » 14:30:12 BLOGG: http://www.milla84.blogspot.com

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0