Passa dig så inte bitterheten hinner ifatt dig!

Kommentarer
Utanlikhet.

HAHAHAHA, du är så himla rolig! "När hon sa det där ville jag bara ta hennes jävla hängtuttar och knyta dom runt halsen på na så hon aldrig mer fick luft. Bittra jävla typ, hon har nog torkat igen helt." ALLTSÅ... HAHAHAHA.

2012-06-29 » 19:42:46 BLOGG: http://utanlikhet.blogg.se/
Cattis

Usch såna gamla tanter ska man inte lyssna på! Jag har själv råkat ut för såna, dock i andra situationer, men det är lika irriterande ändå. Förstår verkligen inte hur dem tänker... Dem borde sköta sina egna liv och sluta lägga sig i andras. Man kan ju undra vad hon fick ut av en sån kommentar?! Nej usch, äldre gubbar/tanter tror dem är så bra. Att slänga ut sig såna grejer om ett ämne som är väldigt känsligt för många är ju bara sjukt!

Tur att du inte tar åt dig (verkar inte som det) Du är stark och duktig och ska inte lyssna på sånt :) Men jag förstår att du blir arg, det blir jag med!

Förresten så ser jag på dessa bilderna att ditt hår fortfarande är ljust :) Det är ju så olika på olika bilder. Färger kan ändras så mycket.

2012-06-29 » 20:57:49
Linda

Jag har en kompis som varit med om samma sak. En tjurig tant som gick på henne på Ikea om hu man tar hand om sitt barn på bästa sätt. Snacka om att ha för lite att bry sig om i sitt liv. Det är ju inte precis så att du slår ditt barn. Du vet vad som är bäst för din Lowa

2012-06-29 » 21:02:26 BLOGG: http://lindatunstrom.blogg.se
Sofie

Jag skulle nog bett henne dra åt helvete och påminna henne om att det inte är stenåldern längre, men jag har ju kort stubin också ;P

Svar: Jag hann aldrig säga något. hon försvann så snabbt :P
None None

2012-06-30 » 03:07:13 BLOGG: http://frokenandersson.blogspot.com
tezz

men vilka kommentarer dom kan komma med. och oftast är det ju gamla tanter. herregud.

2012-06-30 » 07:51:58 BLOGG: http://tezz87.blogg.se
lina

men vilken idiot. nä, på hennes tid om ungen inte kunde ta bröstet eller om mjölken sinade så dog väl ungen.. ÄR DET BÄTTRE?!

du gör inget fel alls. heidi blev inte ammad. pumpade i två veckor, sen funkade inte det längre. folk sa att hon skulle bli såååååå sjuk pga att hon inte fick bröstmjölk. haha, jo tjenixen! första året hade hon endast feber när hon hade en tand på gång eller efter att hon fått sprutor. tji fick dom!

2012-06-30 » 10:47:52 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se
martina

Du ska aldrig någonsin behöva bli ifrågasatt eller dömd efter ert väl hur er dotter matas, eran ensak bara! Hoppas verkligen inte du tog åt dig av tanten! Vi uppmanas alltid att respektera de äldre, kanske är dags att de ska lära sig respektera oss och faktiskt vara villiga att lyssna, eller vi kanske ska börja göra som de och badda våra barns tänder med sprit när de hat ont, för förr var det ju bättre;);)
Eran dotter är som vanligt galet söt, hoppas ni får en fortsatt mysig semester:)

Svar: Ja, dom äldre respekterar då inte oss yngre enligt vad jag har fått erfara. "Dagens ungdom" hör jag såå många gånger, men de äldre är inte bättre.. :) Tack snälla du!
None None

2012-07-01 » 08:43:41 BLOGG: http://martinaolofsson.blogg.se
sarah

Jag vet precis hur du känner!! =) Hatar alla människor som ska lägga sig i hurvida man ammar sitt barn eller inte! Var med om 2 tanter som hoppade på mig när jag skulle handla jordgubbar, dels för att han skrek och enligt dom var hungrig och dels för att jag inte borde äta jordgubbar om jag ammar! Han skrek för att han var trött och det var varmt och att äta jordgubbar trots att man ammar gör inget.. En del barn får prickar av det, men det är helt ofarligt för barnet! Jäkla kärringar som ska lägga sig i!!

Svar: Ja, fy fan för bittra gamla kärringar!! :D
None None

2012-07-13 » 16:59:15

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0