Och i den här världen ska våra barn leva.

Kommentarer
Angelica

Det är bara så sjukt att folk lämnar sådana kommentarer, det är ju tecken på extremt dålig självkänsla och avundsjuka. Jag tycker er tös är bedårande, lite lik min favoritdocka Sandra som jag hade när jag var liten. Gissa om jag var mallig över henne.

Om jag får barn så länge jag fortfarande har en blogg så tänker jag inte, delvis på grund av sådana här idiotkommentarer, publicera några bilder på han/hon. Men det är tråkigt att det ska behöva vara så och det värsta är ju att det oftast är VUXNA människor som sitter och skriver sådana här kommentarer. Ibland undrar jag om inte barn är klokare än vad vuxna är.

Svar: Haha, jaså, det måste ha varit en himla söt docka :DFunderar på att lösenordsskydda bloggen, men jag vet inte. Känns bara fånigt att behöva göra det, och att blogga utan att skriva om henne hade inte funkat för hon tar ju upp hela min värld nu <3
None None

2012-07-09 » 13:03:00 BLOGG: http://angelica1987.blogg.se/
Sandra

Fyfan vad arg & besviken jag blir!!!!!!!! Bara en riktigt störd människa kan häva ur sig en sån där sak :( Alla barn är fantastiska & helt underbara, även barn med t ex. Down Syndrom är små fina skatter. Helt godhjärtade & oskyldig små liv. Det är inte okej någonstans att skriva eller säga såna där saker. Om man ens sitter & tänker sådär om barn så kan man fan inte må bra i psyket alls. Sjuka jävla människor. Sök hjälp eller håll käften. Så sjukt ruttet att ge sig på barn & deras föräldrar. ÅÅHHHH!!! Jag är blir så arg!!!

2012-07-09 » 13:06:48 BLOGG: http://ohstroms.blogg.se
Sandra

Fyfan vad arg & besviken jag blir!!!!!!!! Bara en riktigt störd människa kan häva ur sig en sån där sak :( Alla barn är fantastiska & helt underbara, även barn med t ex. Down Syndrom är små fina skatter. Helt godhjärtade & oskyldig små liv. Det är inte okej någonstans att skriva eller säga såna där saker. Om man ens sitter & tänker sådär om barn så kan man fan inte må bra i psyket alls. Sjuka jävla människor. Sök hjälp eller håll käften. Så sjukt ruttet att ge sig på barn & deras föräldrar. ÅÅHHHH!!! Jag är blir så arg!!!

Svar: Nej något ordentligt jäkla fel måste det vara på dom! Att ge sig på en liten bebis utseende, nej fy fan. Dom kan tänka och tycka precis som dom vill men jag vill inte höra sån där skit!!
None None

2012-07-09 » 13:06:54 BLOGG: http://ohstroms.blogg.se
Frida Skoglund

Det finns många idioter ute i världen och det kommer det tyvärr alltid att finnas. Din dotter är helt fantastiskt fin, och en person som skulle säga något nedvärderande mot någon så liten har stora problem. Det gör man bara inte. Önskar dig och din fina familj all lycka =)

Svar: Dom får gärna gå på mig men när "kritiken" riktar sig mot mitt barn blir jag bara lack. Tack snälla för din kommentar :)
None None

2012-07-09 » 13:15:23
Malin

Men fad fan? Vad är det för fel på folk? Usch, vad upprörd jag blir! Och jag är inte ens mamma!

Svar: Helt stört, jag vet. När du kommenterar i min blogg står det "Misstänkt spam" förresten. Konstigt :p
None None

2012-07-09 » 13:25:04 BLOGG: http://mejline.blogspot.com
Karro

Jag tycker Lowa är hur söt som helst, lika söt som sin mamma!

Svar: Taaack!! :)
None None

2012-07-09 » 13:35:55 BLOGG: http://onlymekarro.blogg.se
MajaochWilda

Men herre guud!!! Lowa är en av dom sötaste bebisar jag sett, så du ska absolut inte ta åt dig vad det där puckot skrivit!! Och skitsnygg morsa har hon med, så antagligen är den där idioten avundsjuk på både dig och henne!! <3

Svar: Visst är det helt stört hur människor beter sig? Tack snälla rara du för din fina kommentar.
None None

2012-07-09 » 13:36:46 BLOGG: http://majaochwilda.blogg.se
Linda

Vilken idiot. Vet inte om man ska skratta eller gråta. Jag har väldigt svårt att förstå såna personer men jag antar att hon är avundsjuk och försöker få dig att må dåligt.

2012-07-09 » 13:57:43 BLOGG: http://lindatunstrom.blogg.se
Linda

Vilken idiot. Vet inte om man ska skratta eller gråta. Jag har väldigt svårt att förstå såna personer men jag antar att hon är avundsjuk och försöker få dig att må dåligt.

2012-07-09 » 13:57:48 BLOGG: http://lindatunstrom.blogg.se
Julia

Herregud, saknar ord...

2012-07-09 » 15:25:49 BLOGG: http://juliaberg.se
Malin

Vilka jävla idioter! Hur i hela helvete har man mage att skriva att något barn är ful? De står ju inte riktigt rätt till där. Hur är man uppfostrad då! Nej fy fan för vidriga människor! Lowa är jätte fin! Och Patricia barn också! Kram kram

2012-07-09 » 18:04:47
Cecilia

Men herre jävla gud!! Vad är det för störd jäven som skriver något sånt??? Kokar i mig!! Verkligen skakar av illska!

Svar: Ja jävla idiot alltså, sådana verkar det finnas gott om.
None None

2012-07-09 » 19:32:35 BLOGG: http://www.cecilialundin.se
Malin

Haha, misstänkt spam? Det vet jag inget om :P

Svar: Haha, nu står det misstänkt spam igen :)
None None

2012-07-09 » 19:51:04 BLOGG: http://mejline.blogspot.com
Johanna. bf 23/7

Folk är riktiga jävla idioter!!! Avundsjuka tror jag det handlar om! Man ska verkligen inte ta åt sig av såna där inkompetenta kommentarer men fy faan vad arg man blir! Hon är inte ful och jag säger som du, det finns inga fula barn. Alla är vackra på sitt sätt

Svar: Ja, alla barn är verkligen vackra på sitt egna lilla vis :)
None None

2012-07-09 » 19:55:21 BLOGG: http://mostlund.blogg.se
Cattis

Nej fy, förstår inte hur folk kan säga sånt?! Idiot är hon! Ge sig på oskyldiga barn, det är helt sjukt. Såna puckade kommentarer ska man ju aldrig ta åt sig av, men förstår definitivt att du blir arg. Men den människan kan ju inte ha alla hästar hemma om man säger så... Blir så jävla störd över att hon skriver att du också borde se det. Alltså va faaan?!?

Lowa är ju dunder mega söt :) Ser man inte det så har man allvarligt fel i huvudet och på synen.

Svar: Förstår inte heller hur man kan yttra sig sådär. Så sjukt jävla dum i huvudet männskan måste va!
None None

2012-07-09 » 20:02:22
lina

alla barn är vackra. fick jag veta att mitt barn i magen nu har downs syndrom skulle jag inte ta bort henne/honom. det är MITT barn som jag känt sparka. man kan inte rå för att man får downs syndrom lika lite som man kan rå för om man får långa/korta ögonfransar eller fräknar.

jag skulle aldrig SKRIVA TILL någon att dens unge var ful. men åh. känner mej grymt taskig nu. det finns en kille jag HATAR av hela mitt hjärta o hans unge är sååå lik honom. och då blir hon "ful". nej, inte ful. men ah. hon är ju inte ful. men de är bara för att hon liknar honom. skulle aldrig säga det till dom. tycker man sånt kan man hålla det för sej själv. förstod du vad jag menade?

Svar: Jag förstår precis hur du menar. Självklart finns det barn som jag tycker är mindre fina än andra, men för det betyder det inte att jag går och yttrar mig om det. Och om det hade visat sig att Lowa hade Down Syndrom eller annan sjukdom hade vi älskat henne för den hon är, för hon är vår och hon är helt perfekt i mina ögon. :)
None None

2012-07-09 » 20:02:38 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se
lina

OFTA man INTE skulle älska sitt barn oavsett utseénde..? "Nej, den här är ful. Den lämnar jag bort för adoption.." TJENA!

2012-07-09 » 20:16:52 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se
bella

Men vad f*n! Det är såna människor om egentligen är riktigt avundsjuka på andra! Självklart tycker man att ens barn är det vackraste som finns! Att ens skriva en sån kommentar, det är enbart för att vara elak och såra, ren grymhet bara för att man själv är avundsjuk! Förstår mig inte på människor ibland alltså!
Om man inte gillar det man ser/läser så ska man sluta läsa illa kvickt!

Lowa är jätte söt! :) Och du är stark som fortsätter blogga om ditt! Sköt om er! :)

Svar: Tack för din kommentar! :)
None None

2012-07-09 » 21:16:18
therése

inte klokt det där. det finns verkligen idioter till allt! detta var nåt av det värsta jag hört ärligt talat... om den där personen verkligen står för vad den skriver hoppas jag att den aldrig får egna barn.

2012-07-10 » 14:06:25
Hannele

Herregud..vad finns det för jävla äckliga människor som har en mage att ge sig på småbarn?
Jävla idiot! Blir så grymt arg så jag vill fan kasta mens på människa (låter otroligt omogen nu men jag är så trött på såna här jävla amatörer som tror att dom kan hosta fram vad fan dom vill och leka anonyma!)

Visst såna här äckel människor håller ju enbart på så här bara för att dom vet att man kommer att ta åt sig osv för att när man ger sig på andra barn osv så tar man ju vädligt illa upp och självklart äre kul för dom om man gör det..
Äckligt äre..verkligen i mina ögon så äre äckligt att man kan ens våga hålla på så där..

Ens barn är det vackraste som fiiiinnns oavsett vad, visst man kanske inte tycker att andras ungar är fina osv men man kan väl hålla fan det för sig själv och inte uttrycka sig som en påse skit..

Jag tycker iaf att lowe är så underbart sööt så jag skulle vilja komma hem till er och sniffa på bebisen! :D Blir så sjukt bebissugen :D

2012-07-10 » 20:39:36 BLOGG: http://vimedbarn.se
emelie

Fyfan vilken jävla människa. Lowa är jättefin. Jag hoppas den där jävla "Moa" aldrig själv får barn för sådär skriver man bara inte.

2012-07-10 » 21:06:30 BLOGG: http://www.ettmirakel.blogspot.com
Louise

Nej usch vilka människor det finns där ute, det är sjukt!
Och din lilla Lowa är bland de sötaste och finaste barn jag sett! Hon är underbar från topp till tå!!

Svar: Tack snälla du för din kommentar :)
None None

2012-07-10 » 21:14:20 BLOGG: http://www.atnights.blogg.se
tezz

JA FY FAN FÖR FOLK SOM SÄGER Sånna saker. hur fan är dom funtade liksom?
nej usch vad arg jag blir. det är ju som du säger. alla föräldrar tycker att ens egna barn är det finaste, vackraste och sötaste som vandrat på denna jord. och man tycker nog att alla barn är söta och fina!
nej åt skogen med alla människor som ska döma individer efter utseende. tror man att utseendet är allt och kan uttrycka sånna ord då vet man inte mkt av livet. men dom ska nog lära sig, tids nog!

2012-07-10 » 22:21:08 BLOGG: http://tezz87.blogg.se
Isabell - mamma till Embla

Usch va ledsen och arg jag blir, jag tycker verkligen ingen människa har rätt till att kommentera utseendet på ett litet barn, det är helt sjukt!
Men efter att ha tittat på hur denna person skriver så kan man nog tänka sig att det är en 14 årig tjej som tycker det är helt okej att skriva vad hon känner för och förhoppningsvis kommer den här personen mogna nån gång i framtiden.

Jag kan också tillägga att jag tycker din dotter är jättefin :)

Svar: tack :) blir så sjukt förbannad på människor som tror det är fritt fram att bete sig som apor! :p
None None

2012-07-10 » 22:28:29 BLOGG: http://annaisabells.blogg.se
Linnéa

Hur kan man ens skriva så? Hur sjuk kan den personen vara. Lowa är en liten baby och är precis lika söt å go som alla andra bebisar. Men det som är skrämmande är att man bedömer människors utseende redan från de att de är så små. Usch! Min systerdotter som är 4 år kom
Hem från dagis och frågade sin mamma om hon hade tjocka lår, tydligen hade några ungar sagt det till henne. Jag hade kunnat strypa den som vågade säga så. Hon är världens finaste lilla tjej och får veta det var gång jag träffar henne. Men hur kan allt sådant bedömas när de är så mini? Har folk inget hjärta??

Svar: Va? Fy fan, så säger man inte, hur fan vet man ens vad tjocka lår betyder i den åldern? Då är det ju hink och spade som gäller. Herregud, det är skrämmande hur det sjunker i åldrarna, det här med utseendehysterin.
None None

2012-07-11 » 19:29:04 BLOGG: http://anliso.blogg.se
Madeleine i CA

Fy fan vilka VIDRIGA människor det finns! Som gömmer sig bakom en dataskärm och är stora i munnen för att få sig själva att känna sig bättre. USH!!

Svar: Vidrigt är bara förnamnet ja. Fy fan, idioter hela högen :)
None None

2012-07-12 » 02:02:42 BLOGG: http://www.maddes-cali-dreamin.com
Hayley

Jag kan inget annat än att hålla med! Fy fan för sådana människor, liten på jorden stöddig i orden brukar man säga. Stämmer jävligt bra och extra stöddiga blir dom bakom sina datorskärmar där de kan vara anonyma.

Jag undrar om de skulle vara lika stöddiga och våga säga så direkt till en människa på gatan, skulle inte tro det. usch och fy säger jag bara!

Svar: Jag tror dom hade varit riktiga ynkryggar om man träffade dem på gatan!!
None None

2012-07-14 » 14:54:23 BLOGG: http://hayleys.se

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0