Var kommer alla dessa nötter ifrån?

Kommentarer
Sandra

Just det Sara.. Se till att lägga upp bilder på din unge HELA TIDEN, annars blir du världens sämsta morsa. & du skulle bara VÅGA skriva om nåt annat än din unge. För då vet jag att du inte tar hand om den.

2012-01-17 » 22:14:50 BLOGG: http://ohstrom.blogg.se/
Emma - Med bebis i magen ♥

Så fort man får barn så SKA man vara si och så annars är man helt enkelt dum i huvudet ;) Haha. Nej, men så fort man får barn så har ALLA åsikter om allt och ingenting, och det roligaste är att de flesta som slänger ur sig alla dumheter inte ens har egna barn, men ändå vet de alltid bäst och kan mest ;)



Det är jag som pratat med dig på familjeliv by the way :) EmmaKristina heter jag nog där! Detta är min nya blogg, den jag skrev till dig igår är history, haha! ;) Kram!

2012-01-17 » 23:21:54 BLOGG: http://emmaskoog.webblogg.se/
Emma - Med bebis i magen ♥

Jag vet, det är helt gaaaalet! Alltså med tanke på hur fort månaderna går så är det ju sjukt ju! För som du säger, vart sjutton tog januari vägen? Och snart säger man detsamma om februari, mars och april och sedan är dom här! :'D Åh! Längtar mig tokig!!



Ja, jag vet inte vad jag gjorde för fel men hade så grymmans ont i magen igår och lite idag och det känns ju inte bra. Träningsvärk alltså :/ Blir avskräckt från min pilates, haha..



Nej, man vill ju såklart hellre höra att man har en fin mage, för man är ju så glaaaad över att man har den med tanke på vad som gömmer sig där inne :')



Åh, nästan samtidigt :) jag tog mitt test den 10 september - 10 minuter efter att min pojkvän gått till jobbet. Smaaaaart!! Haha! Gud, vilken chock jag fick.. Var redan i vecka 8 när vi fick reda på det så det var ganska skönt att man inte behövde gå så himla länge och räkna ner veckorna till vecka 12 då man passerar the magic line ;)



Är du orolig för sjukdomar hos bebbe och sånt? Eller att någonting ska hända henne eller gå fel på förlossningen? Jag oroar mig konstant!! Och så är jag så dålig med maten, ångesssst...

2012-01-18 » 11:53:39 BLOGG: http://emmaskoog.webblogg.se/
Jessica - mamma till alicia

Haha, men blir aldrig överraskad längre i denna bloggvärlden. Är det inte det ena så är det det andra :P

2012-01-18 » 14:31:40 BLOGG: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Hannele - mamma till två prinsar

Haha..jisses..då klassas jag som världens sämsta mamma då xD Shit! Vart kommer dessa människor ifrån? vart fan fick dom luft ifrån ens? haha..skrattretade helt ärlig xD



Då undrar jag vad sjutton ska man göra när man är "ledig" dvs om barnet sover ska man sitta och glo på den när den ligger där och drömmer sött? och hålla verkligen koll 24/7? haha..jisses..lite fritid får man väl ändå då ha som mamma när barnet sover.



Bara för att man äger en mammablogg eller nåt så är inte tvång att skriva om sina egna ungar heeeeela tiden. Man har väl andra intressen också som man vill dela med sig i sin blogg :)



Jag kommer ihåg när jag var nybliven mamma och jag ägde en gammal blogg och dääär fick jag en miljoner kommentarer på hur jag skulle sköta min son, det kom massa dröööös in med tips och klagomål att jag höll honom fel och grejer x) Haha..herrejesus!

2012-01-18 » 15:23:56 BLOGG: http://dinmammakanvara.bloggplatsen.se
Maria - mamma till Liam ☆

kul att läsa om dina tankar eftersom det är två av mina läsare du skriver om :) och jag håller med dig!



du blev förresten veckans blogg hos mig :)

2012-01-20 » 07:24:55 BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/
Sara

Kul att du har just apelsinsaft som craving :) De enda jag suktat efter hittills är festis/mer med apelsinsmak :) Jag är iof bara i vecka 9, så det kommer säkert komma mer saker man absolut inte kan vara utan ;)

2012-01-29 » 15:00:52

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0