Big girls, you are beautiful (eller nått)

Kommentarer
Sofi

Svar: TACK snälla du, du har räddat min natt här på jobbet, nu kan jag kolla lite OTH, helt underbart. Undra vad tusan man gör när serien tar slut för alltid! Då lär man välbryta ihop haha!:)



Jätte fin mage du har grattis till graviditeten:) Kram

2012-01-30 » 00:15:53 BLOGG: http://sofiralin.blogg.se/
Carro

Haha jag var också livrädd för 80! Först livrädd för 60... Det sket sej.. Sen livrädd för 70... Det sket sej också... Haha! 77 kg stannade jag på. Men kände mej endast som 50!



Det är ju bara ett jädra hjärnspöke som är där och förstör i våran vågfixerade värld... Synd att man inte bara ska få njuta, utan att det där med vikt ska sitta så djupt rotat.



Du är superfin! Och när du tittar tillbaka på dom där bilderna sen så kommer du tycka likadant! Även om det inte alltid känns så just nu! :)

2012-01-30 » 01:08:44 BLOGG: http://carroscaroline.blogg.se/
Saragunmarie

Du är jättefin, och 80kg är ju INTE ALLS mycket om man tänker på att du är gravid, långt gången dessutom! Och dubbelhakorna? ..Alltså vilka? Jag ser då inga dubbelhakor på dig :) SUPERFIN är du!!



Sv; Sockerberoende är nog sjukt vanligt tror jag. Och det är ju ingen fara sålänge det inte påverkar en alltför mycket.. Men mitt hade gått så långt att jag ständigt (ja, STÄNDIGT!) gick runt och var sötsugen, så nu bestämde jag mig för att göra nånting åt det innan jag börjar må riktigt dåligt. :)

2012-01-30 » 08:45:24 BLOGG: http://saragunmarie.blogspot.com
Sandra

Jag förstår dig precis. Själv känner jag mig som ett kylskåp och det är inte alls kul när man ska "klä upp" sig lite för det finns inget i garderoben som sitter fint länge. Skitjobbigt rent ut sagt! :) jag tror nog att många känner det som du beskriver, man kan inte riktigt vara nöjd med sig själv och tycka en själv är vacker fast man tycker att alla andra gravida är jättevackra. Men som sagt, allt är värt det för vi vet ju vad som väntar oss snart :) och du, jag tycker iallafall att du är fantastiskt vacker :)

2012-01-30 » 09:41:42 BLOGG: http://manhattanfromthesky.se
jennifer

haha, vi blir riktigt stora.. ;) och större ska vi bli! Jag förstår dig helt och hållet när du säger att man känner sig klumpig, stor, fet, osexig obekväm och allt det där. Men kommer det inte vara värt det då? När vi får våra småttingar i maj :D



ps. har också problem att hålla mig positiv 100% av dygnet ;)

2012-01-30 » 11:25:41 BLOGG: http://jennifermedj.blogg.se/
Hayley

Åh fina du! Jag vet precis vad du menar. Jag gick upp en mängd kilon jag med (dock så gick jag inte hela vägen med min graviditet) och jag kände som dig. Mitt bästa val under den tiden var att göra mig av med vågen som stog och hånade mig i badrummet. Om du har en sådan hemma så blir det så himla lätt att ställa sig på den hela hela tiden..

utsätt dig inte för sådan onödigt mental stress. Du är skit vacker, men som du säger, det är alltid lättare att säga det till någon annan än att se det i sig själv. Men du är skit fin, verkligen!



Gör dig av med vågen!!! Massa fina styrke kramar till dig!

2012-01-30 » 12:15:18 BLOGG: http://hayleys.se
Mia

Jag kan nog oxså instämma där bland dina känslor om vikten och om hur kroppen förändras!Inte för att man lagt på sej så mkt men jag har liiiite svårt att acceptera mina nya fylligare kinder på alla nya foton jag tar!!Och rundare blir vi=)..Bara gilla läget och tänka att det är för bebisen vi lägger på oss. Om om vi äter hyffsat normalt och hälsosamt borde vi snabbt vara tillbaka till den "normalare" kroppen vi hade innan graviditeten!!Men kulan..den älskar jag=)

2012-01-30 » 13:05:52 BLOGG: http://miahh.blogg.se/
Karin

Jag vet precis vad du menar. Jag är bara i v 14+3 men känner mig stor och plufsig. Känns som att alla stirrar på min mage och tänker "hoppsan, vad hon hon har ätit mycket" Idioti, men så är det.



Du är supervacker! Behöver inte alls tänka på det sättet (även om hjärnspöken är svåra att få bort)

Men det är som du säger, det är värt varenda kilo för den lilla i magen.

All lycka med er lilla flicka! =)

2012-01-30 » 20:39:36
milla

underbara magbilder=)

2012-01-31 » 21:56:09 BLOGG: http://www.milla84.blogspot.com

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0