För tidigt födda; Vad kostar ett liv?

Kommentarer
Anonym

Såg dokumentären jag med för inte så länge sen. Jag har alltid tänkt i stil med "dom flesta borde klara sig vid den åldern om dom föds" fram till dess att jag själv fick en dotter som i vecka 22 bestämde sig för att titta ut, hon klarade sig tyvärr inte mer än i några timmar. Man förstår inte hur sköra de små liven är fören man verkligen ser dom framför sig med egna ögon, oavsett om dom är för tidigt födda eller födda i tid.



(Jag lär kommentera din blogg fler gånger men med mitt namn då och vet att du kan se IP-adressen, men jag skriver inget namn på denna kommentar då jag vill vara "anonym" om detta, och att ljuga ihop ett namn känns fel).

2012-01-29 » 23:40:53

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0