Att föda på BB eller i BB-huset - nu för tiden får man välja.

Kommentarer
Sanna

Tycker precis som du, och jag förstår inte hur hon tänkt... Barnet kan ju födas när som, och stackars barn om hon nu blir kvar i huset!

Jag förstår det bara inte...

Jag såg förvisso inte när hon klev in i huset igår, och om eller hur hon resonerade kring att gå in i huset som gravid. Men hon måste ju bara tänkt på sig själv!

2012-02-20 » 10:39:21 BLOGG: http://sannaerikakarlsson.blogspot.com/
Madelene

Såg inte programmet men det där är ju helt absurt! Håller med dig till tusen. Skulle heller aldrig palla vara där inne gravid (skulle inte palla/vilja även om jag inte var gravid.)! Helt fel miljö både innan och efter barnet är fött. Hoppas hon tar sitt förnuft till fånga och går ut ur huset, eller att de som bestämmer över programmet tvingar ut henne. Som mamma eller soon to be mamma vill man väl inget annat än att ge sitt barn all trygghet och kärlek i världen? Det får man inte direkt i bb-huset.. !



Kram

2012-02-20 » 11:32:27 BLOGG: http://lillasystermadelene.blogg.se/
Hannele - mamma till två prinsar

Kollar inte heller på det dära längre..det är så pinsamt så man skäms fan själv..



Men den dära tjej kan fan inte ha många hästar hemma så jag vet itne vad jag mer ska säga förutom att hon är sjukt kändiskåt och sätter hennes egna "behov" eller vad man ska kalla det före hennes unge.

Förresten så har jag läst att hon är i vecka 30 och väntar en flicka :s Aja skitsamma vilken vecka hon är men ändå..heeeel sjukt!

2012-02-20 » 12:26:52 BLOGG: http://dinmammakanvara.bloggplatsen.se
Alabamasthlm

Fast, det mesta man gör i livet glöms bort med tiden.. Inte så många som minns mig längre till exempel, och då gjorde jag ändå det mesta där inne :)



Dock, skulle jag aldrig vilja gå in som gravid. Tycker liksom du att det känns väldigt konstigt. Däremor tror jag inte att barnet skulle fara illa av att vara där inne, så farligt som det ser ut på tv är det trots allt inte i verkligheten :)

2012-02-20 » 12:45:00 BLOGG: http://www.alabamasthlm.se/
Rina

Big deal?!

2012-02-20 » 13:12:49

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0