Om man vore miljonär..

Kommentarer
Hayley

Gosh så sött! Den i mitten är ju för underbar och den längst ner i vänster hörn och den högst upp i höger hörn. Äääh vem försöker jag lura, allt är ju hur sött och fint som helst! Hade jag haft ett litet barn hade nog min plånbok ekat tomt för jämnan! :D

2012-08-19 » 09:58:54 BLOGG: http://hayleys.se
Carro

Kan du inte ha frågestund igen? :) Du verkar så smart, eftertänksam och ärlig på ett bra sätt och din blogg är så inspirerande så jag undrar: Hur hanterar du och din partner svartsjuka i ert förhållande? Har det blivit bättee sen ni fick barn? Hur länge ska du va mammaledi? När ska du börja jobba? För hur ska ni ha råd att ha ett hus och ett barn o bil o bensin och allt på bara en lön? Planerar du att gå klart gymnasiet och allt sånt innan ditt barn blir stor och vid "medvetande"? Vad tror du att det sänder för signaler till ett barn, att ens mamma inte har körkort, gymnasieutbildning eller nått jobb? Vad har du gjort hela dagarna i ditt liv sen du hoppade av gymnasiet om du inte jobbat?
/ Ett stort fan

Svar: Har svarat i ett inlägg. :)
None None

2012-08-19 » 11:06:43
Carro

Hallå

2012-08-19 » 11:08:40
Alexandra

De två setten med katter har jag beställt till Freja :) Jättefina!

2012-08-19 » 18:30:09 BLOGG: http://frejasmama.blogg.se
lina

1,3,4,5 o 8 har heidi :) fick hejda mej så jag inte beställde hela flicksortimentet, haha..

2012-08-20 » 19:19:22 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0