♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Anna

Hej! Anna som skrev om din personligt som jag vill ta en del,då jag läste år 2009, sen började jag läste varje inlägg från 2009 till april 2012.



När jag läste allt inlägg under året 2009, då tycker jag att du är härlig, ärlig, och tycker om din klädstil oxå. du låter som den aktiv person, självklart, finns vissa den dålig sidor från dig också, men jag bry inte om den.



När jag började läsa om första inlägg om cystan/sjukhuset, blev jag mycket mycket paff om elaka kommentar till dig medan du var sjuk. Jag blev orolig ett tag, att hur du mår efter de elaka kommentar.

Jag hatar den mening,att "du förtjänade att dö."

hemskt! den har hänt med mig.



Jag blev mobbad och fått typ hot och sade: Ta livet av dig med rep runt min hals" till mig. Då var jag i högskola.

Jag blev unik att hur du kämpar forts till en bra liv trots hemska elaka kommentera. Därför önskar jag att jag vill snoka din personlig, att stå på själv och gå vidare, utan gå tillbaka.



Två frågor om kommentaren: De som sagt elaka om dig, har de bett ursäkt till dig? känner du dom?



För dem som skrev elaka kommentar, känner dig inte. Dem önskar att du har värre problem än dom. De vill bara skrämma dig på pysko sätt.



Jo, jag har funderat länge, varför var de alltid anonyma.

De var kanske rädd att få svar tillbaka som en hämnad på deras hemsida eller nåt, som dömer dem sedan som bitch. Det är lättaste att säger elaka till dig, men det är inte lätt att ta emot hämnad och svar o dömande.



Jag älskar din filmtipsen, och jag älskar också OTH, Grey´s anatomy, Desperate Housewives, Criminal Minds ,som du älskar dom också, hehe. Jag kommer saknar de sista säsong som är OTH och Desperate Housewives :(



Jag älskar NCIS och CSI också, och en ny serie: Parenthood.



Jo, varifrån kommer din bra självkänsla o bra självtroende? några tips som få mina självkänsla o självtroende?



Jag är unik över din mod att skriva blogg trots elaka kommentar. Din blogg börjar bli bättre med tid som har gått.

Grattis till din nuvarande pojkvän Johan och dig som ska bli pappa o mamma... vad mer.. Jag ska forts kolla på din blogg då o då... vad mer?



Tyvärr har jag inte blogg. Du får emaila mig istället.

/Anna, 24 år

2012-04-25 » 04:54:11

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0