Årets pensionärspar på 1-årskalas.

Kommentarer
Madelene

Känner igen det där med att känna sig som en pensionär :P Men man prioriterar liksom annorlunda när man väntar barn :) !

2012-04-01 » 11:59:38 BLOGG: http://lillasystermadelene.blogg.se/
Fia - väntan på majbebis

Även om man känner sig som en pensionär så är det så skönt att få röjt och grejat!



När jag ser hur mycket kläder ni har får jag nästan ont i magen, vi har typ inget jämfört med er... Även om jag hade velat köpa lite till så vågar jag inte för det känns så onödigt om inte allt kommer hinnas användas. Sen har svärmor köpt lite som är 30 mil bort som vi ska hämta nästa helg ev, så jag får hålla mig lite till. Klarade ju iofs 22 veckor utan att handla nåt :p så jag klarar nog lite till.

Tror däremot att jag skall börja packa BB-väskan. Har du gjort det än?

Vet inte riktigt vad jag skall packa ner heller :P

Kommer väl stå där panikslagen sen när vattnet gått och inte ha lagt ner mer än tandborste och extra trosor ;)

2012-04-01 » 12:13:42 BLOGG: http://spegelreflex.blogg.se/
Sanna

Det låter härligt med en liten "pensionärs-helg" ;)



Sedan jag blev gravid har många helger inneburit slappande i soffan och sängen, men såå skönt det är...även om man känner sig som en pensionär ibland hihi!

2012-04-01 » 16:33:33 BLOGG: http://sannaerikakarlsson.blogspot.com/
Anonym

Haha, detta kan vara något av det roligste jag läst. Jag och min sambo JOHAN bor också i Borlänge, jag är också gravid, vi har också precis köpt en tvättmaskin och tvättat massor i helgen samt rensat garderoberna och åt korv och makaroner i fredags. Komiskt! :) - Nästan läskigt!



Gillar din blogg! Ha en fin söndag! :)

2012-04-01 » 19:16:27
Cecilia

.. Det var jag som upplevt en identiskt helg med din ;) Haha Tänkte att jag kan ju nämna min blogg också och inte vara så anonym :)

2012-04-02 » 16:08:24 BLOGG: http://www.cecilialundin.se

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0