Rubriker är bra för vad, sa du?

Kommentarer
linaa vikken pina

Vad mysigt ni bor. Han har inrett riktigt bra!!

Stilrent liksom!

Ha en bra helg!

2011-11-18 » 14:39:07 BLOGG: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Cattis

Vad fint! :) Men varför ska du vänta med att säga upp din lägenhet tills du vet om du kommer in på skolan? Är det inte dyrare att ha två lägenheter? Trevlig helg! :)

2011-11-18 » 22:10:01
Sara Andersson

Hejsan, just nu säljer jag bloggdesigner för endast 50 kr. Tillverkad helt efter dina önskemål.

Det vanliga priset är 100 kr men just nu behöver jag få ihop pengar och har därför sänkt till endast 50 kr.

Jag går andra året på medieprogrammet (profil: Grafisk kommunikation) på gymnasiet och har kunskaper om hur man bäst utformar grafisk design för att locka, köpare (i det här fallet läsare). ögongodis hellt enkelt. Och jag har använt mig utav photoshop i ca. 5 år och använder mig just nu av Adobe Photoshop CS5.1 Så jag kan min sak.



Kodning ingår i priset.



Du framför dina önskemål, jag skapar en design, visar dig, är det något du vill ändra så gör jag det, enda tills du är helt och hållet nöjd, betalning sker efter tillverkningen så du behöver inte oroa dig för lurdrejerier.



Behöver du ingen ny design själv? Varför inte ge bort en i julklapp eller present till en vän?`



Om du är intresserad av en ny design kontaka mig då här:

[email protected]



obs. bloggdesignen jag har själv är ett ytterst dåligt exempel på mina kunskaper då jag slaffsade ihop den snabbt för att förnya bloggen, så utgå inte från den om du vill kika på vad jag kan, hihi^^



/Sara Andersson

www.saraanderssonfoto.se

2011-11-19 » 15:30:17 BLOGG: http://saraanderssonfoto.se
Jess

Vilken härlig stil din kille har! Och vad DUKTIG han är på att renovera :)



Gillar allt förutom det blåa i hallen(?) hehe..



Jättefin blogg föressten!



Stor KRAM

2011-12-01 » 18:36:14 BLOGG: http://fashionjungle.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0