Knuuuta uppä på huvvä

Kommentarer
KusinEmma

Bara för det ska jag checka in mig själv på akuten imorn.. men inte för att det är synd om mig utan för att jag har praktik där.. ;)



Håller tummarna för att du lyckas byta bort ditt pass på onsdag så att du kan komma hit!



Kram

2011-05-25 » 23:16:28
Robin

Antar att det ligger på sin plats med ett 'svar på tal' här då det till största säkerlighet är mig du menar kring incheckningen på akuten. Just när de hämtade mig med ambulans var jag i det tillståndet att min andning var väldigt kritisk och jag behövde verkligen hjälpen.



När jag väl kommit till akuten, allting lagt sig och jag piggnat till, valde jag att "checka in" på akuten, mest för att släkt och den närmsta vännerna skulle veta om vart jag befinner mig. Både mamma och pappa ringde upp mig efter att ha sett incheckningen, till exempel.



Det är inte direkt så att jag söker empati eller att någon ska 'tycka synd om mig' som du vill få det att heta, utan utnyttjade bara möjligheten i stället för att skriva en helt ny status. Funktionen finns till för en anledning så varför inte utnyttja den?



Jaja. Där har du min åsikt i alla fall.

Nu kommer du till största sannolikhet tycka att jag 'tar åt mig för mycket' och gör en för stor grej av detta. Men jag är ändå ganska säker på att det var mig du syftade på och tänkte då att du kanske ville ha ett svar då du ändå tog dig tid till att skriva om det :)



Kram på dig.

2011-05-26 » 03:11:53 BLOGG: http://robin.spotlife.se

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0