If there´s anything you cant do, try harder

Kommentarer
Malin

Jag känner absolut igen mig! Jag gick ner typ 15 kg nyligen, körde inte på nån diet, däremot räknade jag kalorier.. För det handlar ju om att få i sig mindre än vad man gör av med för att gå ner i vikt.. Det funkade för mig.. Men det var ganska segt :P Nu har jag slutat räkna och äter onyttigt ibland, huvudsaken är väl att man inte gör det hela tiden. Någon gång ibland är ingen fara :)



Jag har testat zumba hemma, det är helt okej.. Men jag tycker att det är mycket roligare att gå på pass med folk än att hålla på hemma i vardagsrummet, men det är ju såklart olika :) Testa det vettja :)

2011-05-30 » 23:41:33 BLOGG: http://mejline.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0