Tomorrow when the war began

Kommentarer
Carro

Va en film av den?! Kommer dom andra böckerna med? Vågar man se den verkligen..? Om dom kan göra filmerna lika bra menar jag. Älskade å den där serien.. Köpte dom allihop för något år sen, tvingar kim att läsa dom nu ;)

2011-03-30 » 23:19:47 BLOGG: http://carroscaroline.blogg.se/
Josefin

Hej, har Tomorrow When The War Began kommit på bio i Sverige redan?? Jag läste att den skulle släppas här på fredag den 8/4, men hittar ingen mer info nånstans om var man kan se den!! Jag vill väldigt gärna se den, och böckerna var jättebra! :)

2011-04-06 » 17:51:02
Amelia

Åååååh jag ÄLSKAR böckerna!!

Verkligen älskar!!

Men när slläpps den på bio?

De stod i tidningen att den skulle släppas men hittar den inte på sf! :(

Men du haar sätt den?

Vad svis jag är!

Var filmen lika bra som boken??

2011-04-25 » 17:30:06 BLOGG: http://meelias.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0