Du är så mycket mer än du tror.

Kommentarer
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Åhhh så fint skrivet om henne.

Hon ska verkligen ta åt sig ALLT precis som du skriver.



Vilken fin människa hon är och precis som du!

2011-06-18 » 02:28:07 BLOGG: http://wiilow.blogg.se/
Anonym

Jag finner inga ord. Jag kan inte förklara hur mycket detta värmde mitt hjärta. Jag läser om och om igen, och gråter. Jag gråter av lycka, lycka för att ha funnit en sån vän som dig. Varje gång jag känner att jag skulle vilja ge upp, varje gång jag känner mig ledsen, varje gång jag känner att jag behöver lite styrka ska jag läsa detta. Och känna denna lycka, att vad som händer, hur ledsen och nere jag än känner mig, så har jag alltid dig. Det bästa man kan önska sig, en vän för livet <3

2011-06-20 » 09:36:55

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0