Ingen kan då påstå att det är gratis att vara sjuk

Kommentarer
Dalberg

Du är kanske arbetslös, men du är verkligen inte värdelös. Så sluta upp med de där dumma tankarna.

Du är awesome stumpan!



<3

2011-07-20 » 18:59:36
Sandra

Nej det har du fan rätt i.. När jag fick fel på njurarna förra månaden så gick läkarbesök efter läkarbesök & medivin på typ 600 spänn.. Men värst av allt var när min sjukskrivning var ogiltig enligt FK & då förlorade 3000. Det svider lite i magen när man är arbetslös & förlorar så mkt pengar på att vara sjuk. Jag gick miste om flera tusen & gick miste om att få ta hand om mitt barn. Jag hoppas du mår lite bättre nu i alla fall. Hur lång tid skulle det ta innan medicinen började ge resultat?

2011-07-20 » 19:02:17 BLOGG: http://ohstrom.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0