TAKO Captiva duo.

Kommentarer
Johanna

Tack underbara Sara för din fina kommentar! <3

2011-12-07 » 16:50:56
Linnea

Min första känsla är att den känns plastig.. Skulle nog satsa på en begagnad (om du vill hålls priset nere) emmaljunga, Urban jungle osv. En rejäl vagn behövs ju verkligen i Sveriges vinter. Men kan inte säga nåt om märket, har aldrig hört talats om det. :) & nått som är toppen är om det är bas till bildstolen, så man slipper krångla i bilen, utan bara klicka i :)

2011-12-07 » 18:19:20 BLOGG: http://emmalinneastorm.blogg.se/
LittleMissWitty * BF i Mars

Har varken sett eller läst något om den vagnen innan så jag kan tyvärr inte yttra mig om den. För min del blir det i alla fall en Emmaljunga Nitro City, lätt som tusan är den och även den har sväng/låsbara. :) Och snygg som satan är den med :P

Kram

2011-12-07 » 19:46:32 BLOGG: http://littlemisswitty.com
Linda

Jag vet inget om den vagnen tyvärr!

Tänkte bara ge ett tips. jag köpte min senaste vagn på amazon.co.uk. Halva priset mot Sverige. Tror jag betalade 2300 i Sverige kostar den närmare 5000.

Gick jättesmidigt med frakten å allt, leverans till dörren =)

2011-12-07 » 20:51:53 BLOGG: http://[email protected]
Kajsa

Det är verkligen en djungel Sara!



Jag reagerade lite på sittdelen, den verkar bara kunna vara framåtvänd. Man börjar ju med den när barnet är kanske mellan 6-8 månader, lite beroende på när det kan sitta själv... Och då vill man gärna ha barnet vänt mot sig. På den vagnen så verkar barnet bara kunna sitta framåtvänd. Eller? Jag rekommenderar (som alltid... ;) ) att köpa en bättre begagnad. En Emmaljunga eller Brio kostar väldigt mycket mer ny, men man kan hitta jättefina begagnade till ett fullt överkomligt pris och då får man verkligen kvalitet som man kan lita på :) Om du har vägarna förbi Skåne innan det är dags så står här en ursnygg Emmaljunga med både ligg- och sittdel, parasoll, skötväska, myggnät, regnskydd och hjulskydd för 2500 ;) Lycka till och bara fråga på om alla saker, det är enda sättet att få reda på vad som passar en själv :)

2011-12-09 » 10:08:19 BLOGG: http://kajsaskrypin.blogspot.com/
Martina

Min kompis har en sån där vagn, fast rosa!hon köpte den dock ändå billigare direkt ifrån utlandet, 3000 :- och hon kan absolut inte rekommendera den, efter nån vecka lossnade varukorgen, och det är remmar som håller uppe sittdelen som är på väg att gå sönder nu:( hon har kontaktat företaget för hon vill inte ens ha kvar vagnen, hon tycker den är bred och otymplig, fick även med bilstol som va ännu sämre, 3 punkt bälte som hennes bebis kunde åla sig ur som nyfödd! Jag har hunnit avverka 5 vagnar och emmaljunga är tveklöst bäst:) total älskar min ozone city:) så snygg och underbar:) och färgen happy pink talar för sig själv;) hoppas du hittar nån bra, skit svårt, britax tyckte ja va ett skit märke på vagn oxå:P

2011-12-09 » 23:25:54 BLOGG: http://martinaolofsson.blogg.se/
J

Inte hört talas om den men vi kör på Bugaboo rakt igenom- de är grymma och går att få till bra pris begagnat även om vi köpt nya. Kolla Barnvagnsgruppen på Facebook- där finns en massa barnvagnsintresserade personer som kan de flesta märken :).

2011-12-10 » 19:33:10 BLOGG: http://welcometothedollhouse.blogg.se/
Maria

googla barnvagnsbloggen så får du massa tips. sen är det bra att läsa konsumentverkets tester osv. man vill ju inte lägga pengar på en vagn som kanske håller ett halvår? kända märken är oftast kända pga kvalité mm så det skulle jag ha satsat på.



bilbarnstol är lika det med. akta graco hade vi på första stolen och var toppennöjda. sen har vi en bugaboo vagn som vi älskar. ganska dyr men värd varenda krona om man använder den varje dags om vi gör :)



lycka till i djungeln! :)

ett tips är att köpa från utlandet, då får man ner priserna med flera tusenlappar och reklamation mm flyter oftast på bättre än i sverige.



kram!

2011-12-12 » 21:17:58 BLOGG: http://majiaanyberg.blogg.se/
lina

ser att sittdelen är vänd frammåt. ifrån dej alltså. man rekommenderar att bebisarna ska vara vända mot mamman i minst ett år. när heidi började sitta i sin vagn var hon sju månader. hon är vänd mot mej. känns bäst. kan bli fööööör mycket intryck för dom små annars..

2011-12-12 » 21:33:53 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
Ella

Jag säger som några andra att satsa hellre på en begagnad av ett känt märke. Det lönar sig i längden att köpa en Emmaljunga, Brio eller så. Ha dessutom en sittdel som du kan ha vänd mot dig. Barnet mår bättre av att se dig första 1-1½året än något annat när ni är ute och går.

2011-12-14 » 13:24:50

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0