Jag slår ett slag för den osminkade sanningen

Kommentarer
Dalberg

Gumman lilla, du är alltid snygg. No matter what!



Jag ska oxå slå ett slag för den osminkade sanningen! (eller funkar det med enbart maskara?) :D

2011-04-11 » 17:10:31
Kajsa

Heja dig Sara! Du är jättevacker både med och utan smink! :) Men visst känner jag med som du! Tycker det är jättejobbigt att springa på tex en barndomsvän på stan och jag är osminkad och hon är jättefixad. Man vill bara skrika: "Jag ser inte ut såhär i vanliga fall!!!" Så himla töntigt... Jag har väl massa saker att vara stolt över?! Fin sambo, fina barn och väldigt välbevarad kropp fast att jag fött två barn på¨mindre än två år! Ändå står jag där och tänker bara på att jag ser ojämn ut i hyn... Men jag har faktiskt börjat gå mina kvällskurser utan smink. Är så trött när jag kommer hem så jag orkar bara inte behöva ha bry med att sminka av mig då :P Så, I'm with you! <3

2011-04-11 » 17:22:50
Malin

Du är fin utan smink med :) Jag är inte så noga med smink, har aldrig varit och det är rätt skönt :) Visst känner jag mig piggare och fräschare med lite mascara och rouge, men det funkar bra att vara utan med :) Och det är himla skönt att slippa tvätta bort sminket på kvällen när man är skittrött :P

2011-04-11 » 18:51:06 BLOGG: http://mejline.blogg.se/
Little Miss Trouble

Du har ju jättefin hy!! PLus att du är ganska brun så det ser bara fräscht ut! You go!!

2011-04-11 » 22:23:18 BLOGG: http://littlemisstroublemusic.blogspot.com/
Lisa

Du är galet snygg även utan smink!



Jag brukar faktiskt inte sminka mig; det har visserligen hänt flera gånger nu de senaste månaderna, men jag brukar bara köra på ögonen, men om jag ska vara helt ärlig föredrar jag att inte använda smink. Det är så mycket skönare att gå och lägga sig istället för att tvätta bort sminket när man är trött ;)

2011-04-15 » 23:24:21 BLOGG: http://liisiish.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0