Novembersara videobloggar.

Kommentarer
Emelie

Du har verkligen en poäng. Jag tycker själv inte om SDs politik i sig. Men jag tycker verkligen det är fel att döma folk för att dem röstat på SD. Alla har ju rätt till sin åsikt, jag skulle aldrig kunna säga upp vänskap eller liknande med någon bara för att dem inte tycker som mig. Nej, det hela har gått alldeles för långt!

2010-09-21 » 14:27:35 BLOGG: http://emeliemalmlund.blogg.se/
Johan

Otroligt klokt sagt och väl balanserat!

FB har drabbats av någon sorts kollektiv moralpanik och alla ska visa att de inte rösta si o så. Så ingen ska misstänka att eventuellt person xxxx xxxx röstat på SD, börjar kännas som man bor i en bananrepublik av demokrati synen i Sverige.

/En som röstade på SD

2010-09-23 » 17:48:59
Sarah

Nu är jag tillbaka och kan börja mass-kommentera din blogg igen om så skulle önskas! ;)

Hoppas du haft en bra dag!

Kram Sarah

2010-09-24 » 20:35:57
tiina

vart kommer du ifrån? du har ngn annorlunda dialekt som jag gillar :)

2010-09-24 » 21:22:36 BLOGG: http://kivipaasii.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0