tonight, it´s only black and white.

Kommentarer
Malin

Förstår hur du känner.. Jag blir också som beroende när jag är i ett förhållande. Nu har jag bott med min pojkvän i två år och är verkligen sämst på att sova själv. Han behöver inte gå och lägga sig samtidigt som mig jämt, men bara att veta att han finns i rummet bredvid gör mig mycket tryggare..



Godnatt och sov gott. Och en stooor kram!

2010-08-12 » 22:47:30 BLOGG: http://mejline.blogg.se/
patricia

måste säga att jag diggar din blogg och hur du skriver!! fortsätt så:)

2010-08-13 » 05:58:11 BLOGG: http://patriciakarlssson.blogg.se/
Angelica Lindvall

Även fast det var ett ensamt och ångestladdat inlägg så måste jag säga att du skriver otroligt bra.

2010-08-13 » 10:12:56
paulina♥

fin du är!

2010-08-17 » 23:48:18 BLOGG: http://paulinabladh.blogg.se/
emelie

Nu har jag precis läst din blogg för första gången. Jag brukar inte vara den som läser andras bloggar - och än mindre den som kommenterar. Jag har ingen aning om vad du tidigare gått igenom som får dig att känna dig så ensam. Ville mest säga att jag känner igen mig så i det du skriver. Tyvärr har jag inte längre ngn trygghet att vända mig till och försöker klara mig så gott jag kan på egen hand, vilket inte alltid är så enkelt.



Jag hoppas att det löser sig för dig. För Du verkar vara en jättego och rar tjej! Och dit liv är inte förstört, glöm inte bort det. Jag tror på dig! :) kramar

2010-09-08 » 14:34:41

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0